tiistai 7. heinäkuuta 2015

Liian lyhyt mekoksi


Kun sateet ovat palanneet niin on hyvä pitäytyä vielä kesäisissä tunnelmissa edes kuvien parissa. Oikeestaan toi ulkona oleva ilma on jo ihan mukavaa vaihtelua, vaikka lämpöisempi saisi olla! Yksi päivä otin selfiet liian lyhyestä mekostani ennen töihin menoa. Tajusin jo tossa bussipysäkille kävellessäni, kun mekko meinas nousta korviin, että jatkossa en pidä tuota enää mekkona vaan tunikana shortsien kanssa. Tällä kertaa menin kuitenkin vielä leggareilla. Muutenkaan toi mekko ei ole mun lemppareita. En ole vieläkään pahemmin innostunut olkapäät paljastavista vaatteista, kun ne tekee yläkropankin vielä isomman näköiseksi mitä se normaalisti on. Olen joskus aikoinaan saanut mekon Leimuskasta työvaatteeksi ja tietenkin olen kasvanut siitä ulos, mutta se trikoomekkona menee vielä päälle. Malli vähän rinnasta kärsii, mutta se ei pahemmin mua haittaa. Olen joskus poistanut mekosta rinnuksessa olleet kukkaset ja tehnyt niistä pannan. Tällä kertaa en kylläkään pukenut pantaa mekon kanssa, se tuntui olevan vähän liikaa noiden korvisten kaveriksi. 


Oikeastaan ainut asia mitä haluan kehua tuon päivän asussani on noi sukat! Oon todella tyytyväinen Lindexin pitsisukkiin, jotka eivät paljo näy balleriinoista jos ne jaksaa vain asetella jalkaan kunnolla. Inhoan sitä, kun ballerinat alkavat löyhkäämään muutaman käyttökerran jälkeen ja näillä sukilla olen saanut pidettyä tuon kenkäparin paremman tuoksuisena. Noi pitsiversiot sukista on mun mielestä ylihyviä ja aikaisemmin tykkäsin myös kankaisista versioista, mutta eilen sain käveltyä yhdet isonvarpaiden kohdasta hajalle. Olisikohan aika leikata varpaankynnet...

Mekko Leimuska, Legginssit Seppälä, Korvikset ja arskat Espanjasta, Sukat Lindex, Ballerinat Tokmanni, Reppu Namibiasta 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti