keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

Kesäpäivä kotikonnuilla


Yleensä jos päivä alkaa kasalla kirsikoita niin siitä ei voi tulla huono (hyödynsin tätä samaa ajattelutapaa myös tänään, koska eilen oli vähän huono päivä). Viime lauantaina mulla oli vapaapäivä. Alunperin mun piti olla mun suunnittelemalla partioretkellä Viroon, mutta kukaan ei sitten ollutkaan innostunut ideasta ja ilmottautunut mukaan niin sain harrastaa kotiseutuhengailua. Sain Haren tulemaan pyöräretkelle veljensä ja poikaystävänsä kanssa Pirkkalan Vähäjärvelle nauttimaan mun kanssa auringosta ja herkuista. Heiteltiin siitä frisbeetäkin ja mä olen siinä kyllä törkeen huono!

Noi miniruissipsit on tosi hyviä! Ufo kekseissä on käytetty ihan liikaa pakkausmateriaaleja. 


Olin edellisenkin päivän nauttinut auringonpaisteesta niin aina kun istuttiin syömään, juomaan ja hengaileen niin mä istuin varjoon. Ihan tarpeeksi tuntui sitä aurinkoa saavan muutenkin, kun illasta tuntui, että oon juonut liian vähän. Pitäisi myös opetella käyttämään jotain päähinettä, kun auringonpistos ei ainakaan ole kiva kaveri! 

Illaksi Haren piti mennä töihin ja mä suuntasin kotiin vaihtamaan vaatteita. Bööna oli edellisenä päivänä kysellyt haluisinko lähtee kaupungille istumaan terassille ja syömään. Sopihan se, kun sunnuntaikin oli vapaapäivä! Yritettiin päästä Little Joe -laivaan syömään, mutta se ja kaikki muutkin aurinkoiset terassipaikat tuntuivat olevan täynnä. Törmättiin siinä ruokapaikkaa etsiessä mun muihinkin kavereihin, mutta ei ollu toivoakaan, että isolla porukalla mihinkään mahduttaisiin missä oltais voitu syödäkkin. Suunnattiin Miamiin, missä palvelu tiskillä oli törkeen hidasta. Siitä käveli yks tarjoilija meidän ohiki ja kysy vielä, että tuleehan teille jo eikä silti ottanut kuuleviin korviinsa asiaa, kun koitin sanoa "EI". Hän käveli vain ohi. Niinpä mekin päädyttiin kävelemään ohi ja mentiin herkuttelemaan Amarilloon.

Nachokuorrutettu kanahamppari bataattilohkoilla, törkeen hyvää <3

Suunnitelmat terdellä istumisesta muuttui siinä matkan varrella, kun Bööna keksi, että leffassa menee silkkaa seksiä eli Magic Mike XXL. Pakkohan se oli mennä katsomaan! Kätyrit olivat toisena vaihtoehtona, mutta vatsalihakset voittivat. Leffa alkoi vasta 22.50, joten meillä oli kivasti aikaa syödäkkin vaikka oltiin kaupungilla vasta joskus 9 aikaan.

Ja voi se leffa oli hyvä! Naurettiin mahamme kipeiksi ja ihailtiin miesten tanssitaitoa. Mun mielestä tosin tässä leffassa oli vähän vähemmän sitä tanssia ja enemmän jotain muuta hömppää, mutta ei se haitannut. Edellisenkin leffan juoni oli aika suppea ja niin oli tämänkin, sekään ei haitannut. Se vasta vähän haittasi, kun miehet stripatessaan vetivät housut pois ja heiluttelivat säkkejään tangoissa. Se ei ole kauheen kaunista. Mieluummin katselen miehistä kroppaa farkut jalassa.


Edellisellä kerralla, kun olin Böönan kanssa katsomassa PMMP -leffaa jouduin kesken leffan kipaisemaan vessaan. Bööna pelkäsi saman tapahtuvan taas uudestaan, kun ostin leffaevääkseni jäähilejuoman. Näin ei kuitenkaan nyt käynyt ja hilejuomakin kesti yllättävän pitkään! Harmi vain, että siinä herkästi kaikki maku valuu pohjalle ja päälle jää vain mautonta jäätä. Jouduin sitä vähän väliä sekottelemaan. Äänestä ei kuitenkaan luultavasti aiheutunut harmia kenellekkään muulle kuin meille, koska teatteri oli aika tyhjä.

Eipä sitä tarvitse aina lähteä merta edemmäs kalaan, että voisi nauttia kesästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti