tiistai 9. kesäkuuta 2015

Ihania omenankukkia


Mun tädin mökillä Iittalassa on ihana iso koristeomenapuu tai joku sen tapainen. Voihan nää kukat jotain muutakin olla, mutta mun tunnistustaidoilla ne ovat koristeomenapuusta. Äiti oli käynyt yksi päivä kähveltämässä puusta muutaman oksan mukaansa ja toi ne mulle. Me ei olla vielä saatu aikaiseksi omenapuun istuttamista takapihalle, vaikka se olikin meillä haaveena niin nyt ollaan silti saatu nauttia noiden kukkien huumaavasta tuoksusta muutama päivä.



Ei kukaan haluisi ostaa leikkimökkiä?

Ostettiin ulos roskis ja pullokori Ikeasta

Ja voi miten kauniitakin ne on! Melkein on sääli, että kukat joutuu pitämään ulkona, kun sisään ne toisivat ehkä vähän liiankin tuhdin tuoksun. Pistin ne aluksi etupihalle, mutta tuuli oli kaatanut vaasin alta aikayksikön. Vaasi on muuten mun serkun itse tekemä. Sain sen lahjaksi ja olen vaalinut sitäkin ja pelännyt jonkun kaatavan sen. Nyt ainakin kävi selväksi, että se on suhteellisen jämerää lasia eikä ihan heti hajoa. Tykkään tosta vaasista todella paljon. Oon jo kauan kerännyt violettia lasia ja tohon mun serkku oli vielä tehnyt liukuvärjäyksen violetista siniseen. Tosi hieno, vaikka se nyt ei valitettavasti kuvissa näykkään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti