perjantai 22. toukokuuta 2015

Purkkien maalausta


Yksi päivä mua ärsytti, kun meillä oli kukkia, mutta ei ollut kivoja purkkeja mihin ne istuttaisi. Mika ehdotti vanhojen punasaven väristen purkkien maalaamista ja mulle tuli ensimmäisenä mieleen lapselliset kukin sun muin koristellut kukkapurkit ja sellasia en ainakaan halunnut. Sitten tajusin, että mulla on kaapissa jo pari vuotta lojunut Tigeristä ostetut metallimaalit ja päätin maalata purkit niillä mulla ei tosin ollut hajuakaan miten toi maali tulisi kestään vettä, koska halusin etupihalle orvokeille purkin. Nyt noin viikon kestäneessä testissä on osoittautunut, ettei maali ole ainakaan pahemmin lähtenyt irti ja olen todella tyytyväinen, että maalasin purkit! Sisäkuusenkin purkki vaihtui hopeanväriseksi, tosin Mika oli sitä mieltä, että sen saisi maalata vielä toiseen kertaan, mutta mä melkein tykkään, että se punainen hohtaa sieltä vähän läpi. Ehkä siitä tuli vähän liian jouluinen, mutta ei se mitään.

Pöytä heijastaa purkkiin kivan kuvion
Tänään lähdenkin viikoksi mökille. Viikonloppuna on meidän mökin lähellä mun ystäväni häät ja menen niitä juhlimaan ja sitten olisi vielä paljon hommia mökillä edessä ennen kuin voitaisiin alkaa sielä vain nauttimaan kesästä. Ehkä me viikossa saadaan tohistua äidin kanssa isoimmat hommat pois alta. Leikin nyt olevani lomalla. Kesäkuussa sitten palaan juurilleni töihin Leimuskaan ja ennen sitä ei tarvitse kuin ottaa muutamia extravuoroja hesellä jos jaksaa... :D

Ps. Mietin tossa josko olisin linkannut instagram tilini blogin reunaan, mutta päädyinkin siihen, että pidän Instani ja Facebookkini yksityisinä. Jos siis olet tuttuni ja sieläkin haluat seurailla mua niin pistä kutsua tulemaan @alasalomaeki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti