tiistai 12. toukokuuta 2015

Kirpparishoppailua


Kävin eilen äidin ja tädin kanssa Hämeenlinnassa kirpparikierroksella. Suurkirppikseltä ja rautatieaseman lähellä olevalta kirpparilta tein löytöjä! Suurkirpparilta lähti matkaan Hai -saappaat! Oon tollasista haaveillut, joskin ehkä punaisista, mutta keltaisten 41 -kokoisten sattuessa eteeni testasin niitä ja päädyin siihen, että villasukan kanssa ne on täydelliset! Olen niin onnellinen uusista saappaistani, että vaikka eilen paistoi aurinko mun oli pakko laittaa ne jalkaan kauppareissulle. Hintaa noilla oli vähän alle 20€.



Toinen kenkälöytö oli Converset... Tai en minä tiedä onko ne aidot, kun en ohjeita aitouden todistamisesta muista mitään ohjeita. Hienot ne ainakin on! En tiedä onko joku ne käsin maalannut vai onko toi ollut joku myytävä kuva, mutta tykkään siitä paljon. Kengissä ja varsinkin tennareissa tykkään tosi paljon väreistä ja mitä riemunkirjavampi niin sen parempi. Nämä maksoivat alle 17€ ja mielestäni tein hyvän kaupan, vaikka nekin ovat mulle vähän isot... No, villasukat taas peliin näin kesän sarastaessa. On sitten ainakin taas kenkiä mitä käyttää syksylläkin, kun mun edellisiin consseihin ei villasukat oikeen hyvin mahdu.


Hämeenlinnan rautatieaseman vieressä olevalla kirppiksellä on kuulemma parhaat taimet. Täti on ostanut sieltä jo pari vuotta kaikki kukkien taimensa ja hän sitten osti sieltä myös taimia mulle. Äiskä osti mulle pihaan istutettavaksi myös 1€ ruohosipulia. Taimet olivat kyllä todella halpoja, kun Köynnöshortensia maksoi 1,5€ ja Lopeliat maksoivat 2,5€/6kpl. Taidan joskus toistekkin mennä Hämeenlinnan kirppareita kiertämään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti