keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Takki

Takki H&M, Paita Fuengirolasta, Toppi Gina Tricot, Farkut Virosta, Kengät Barcelonasta, Hiussulka Australiasta

Nahkarotsi on valittu ja päädyin ostamaan sen Hennesin halvimman vaihtoehdon. Kuitenkin aitonahkaisen takin saaminen satasella on mun mielestä aika hyvä, kun sen kilpailija oli päällä melkein saman näköinen ja maksoi 79€ enemmän. Rotsi tuntuu päällä vähän jäykältä, mutta eiköhän tollanen takki siitä mukaannu vähän käyttäjäänsä ja pehmenny vuosien myötä. Sivussa tossa takissa on aika ronskit soljet ja hihansuissa ja takana vetoketjut. Naurettiin, että toi menisi joskus hamassa tulevaisuudessa vaikka raskaana, kun avaisi selästä vain vetoketjut. Tällä hetkellä sellaista tarvetta ei onneksi ole. Hihansuiden vetoketjuja tykkään pitää pikkasen auki. Muutenkin hihat ovat melkein hyvän pituiset jopa tälläiselle metrikädelle, joten olen ihan tyytyväinen. Isän mielestä toki takki oli mulle liian pieni. Minkäs sille mahtaa, kun omistan tälläiset miesten hartiat :D Mä en kuitenkaan etsinytkään mitään löysästi istuvaa takkia vaan kunnon tiukkaa pakkausta.

Narsissit oli Bauhaussissa alessa 3kpl/5€, uusi "3 yhdessä" ruukku samasta paikasta alle vitosella!

Alempi kuva vielä, jossa lösähdin istumaan kertoo, että takki menee myös kiinni! Rinnasta se toki kiristää, mutta kiinni menee siittäkin jos haluaa. (Haluan myös huomauttaa, että ainahan mulla kaikki kiristää rinnasta, jos en pidä urheiluliivejä.) Pääosin en oikeen koskaan halunnut pitää vanhaa rotsianikaan kokonaan kiinni niin en usko haluavani pitää myöskään tätä. 

Näistä kuvista on muuten pakko mainita myös, että mun täytyy värjätä hiukset! Vähän tässä oon kasvatellut omaa väriä ja miettinyt taas vaaleempia hiuksia, mutta sain tässä muutaman tumman hiusväripurkin ilmaisena ja parempi ne on varmaan laittaa päähän, kun toi tyvi alkaa näyttään aika kauheelta varsinkin tän keväisen auringon loisteessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti