keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Nahkatakkinen tyttö

Mulla on ongelma. Heitin vanhan tekonahkaisen takkini roskiin muuton yhteydessä. Ei sitä olisi kyllä kehtannut enää käyttääkkään, mutta tuleva kevät pelottaa jo, kun ei ole nahkatakkia kaapissa odottamassa! Mulla alkaa nyt oleen käsillä siis hetket, kun haluan tilata uuden takin ja sovitukseen varmaan pitäisi tilata muutamakin erilainen, että keksisin mikä on se malli, jonka haluaisin. Edellisessä takissa oli mulle liian lyhyet hihat, mutta tykkäsin siitä todella paljon. Se oli lyhyttä biker mallia ja jotain samanhenkistä varmaan haluaisin jatkossakin. 

Ehkä lempparein näistä 189€, turtleneck 159€, Peruspertti 159€, feikkinapillinen alessa 151,20€ (norm 189€)

Olen jo melkein päättänyt tilaavani takin Ellokselta. Sielä tuntuu olevan kokoja tarjolla vaikka kuinka, joten luulen, että ainakin jostakin löytäisin myös mun ylipitkille käsille sopivan vaihtoehdon. Lisäksi taistelen sen kanssa, että haluanko kunnon kauluksen vai riittääkö mulle kaulukseton versio tai turtleneck. 

HM takit molemmat biker mallisia 179€ ja alennuksessa 100€ (norm. 199€)
Tota ensimmäisenä kuvassa olevaa vähän jo hypistelinkin Hennesillä käydessäni, mutta silloin tunnuin olevan vielä satavarma siitä, että haluan kauluksen takkiini. Olisi pitänyt sovittaa! Nyt vähän harmittaa enkä jaksaisi lähteä keskustaan testaileen takkia jos joudunkin pettymään. Myös kutkuttava 99€ alennus takista kuulostaa kiinnostavalta. Toi alennustakki näyttää aika simppeliltä perusmallilta, mutta lyhyemmältä kuin toi toinen. Tosin se mun edellinen tekonahkatakki oli Hennesiltä ja siinä oli ne lyhet hihat. Vähä pelkään, että noissa olisi myös...

Kehtaisinkohan tilata nää kaikki sovitukseen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti