tiistai 6. tammikuuta 2015

Heei!

Minä täällä taas pitkästä aikaa!

Tuntuu niin vaikeelta päästä minkääntasoiseen rytmiin blokkaamisen kanssa, mutta ei kai sille voi mitään, että elämä vie mukanaan ja osa ennen niin tärkeistä jopa päivittäisistä rutiineista jää! Kaikkien muiden joululahjapostauksia ja uudenvuoden postauksia on ollut niin kiva lukea ja mieli on tehnyt tehdä omaakin, mutta missähän välissä. Kuvia en tyhmänä joululahjoista ottanut ja ne on ympäri kämppää leviteltynä jo paikoilleen, joten luovun siitä ajatuksesta. En jaksa katsella omaa blogia vuotta taaksepäin, joten uudenvuoden postaustakaan ei tule. Syytän ainaista kiirettä, mutta oikeasti olen varmaan turhan laiska bloggaamaan. Paljon mukavampaa maata sähköllä lämpeevän viltin alla (joululahja) ja katsella Devious Maidsia. Oon ihan koukuttunut tohon sarjaan. Onneksi, sielä mistä sitä kattelen ei ole enää enempää jaksoja!

Pakko kuitenkin mainita niistä joululahjoista, vaikka en niitä ole kuvannutkaan, että sain mahtavia lahjoja!! En meinannut uskoa silmiäni, kun näin lahjamäärän. Kauheesti oli myös yhteisiä paketteja Mikalle ja mulle, mutta yleensäkkin ajatellen, että talossa oli aattona vain 4 aikuista niin pakettien määrä oli törkeen iso. En jaksa edes kaikkia lahjoja luetella, mutta saatiin tosi paljon tarvitsemiamme juttuja, kuten kiulun, keittiövaa'an, mulle tumput, kahvakuula (jonka käyttämiseen pitäis saada lisämotivaatioo ja opastusta), lahjakortin ikeaan ja sain myös myöhäisenä joululahjana toivomani hattarakoneen, vaikka en todellakaan ollut sanonut toivettani ääneen muuta kuin Mikalle. Ystävät osaavat selkeesti tietää mitä mun päässä liikkuu. :D


Uudenvuoden aatto sujui mulla rauhallisesti, koska muiden lomaillessa minä painoin töitä. Pääsin kuitenkin aattona jo 8 maissa lähteen töistä ja siitä suuntasin Topsukalle hengailemaan Pommacin voimalla. Voin sanoa taas kerran tästä viisastuneena kertoa, että turhan suuresta määrästä limuakin saa pahan olon aikaiseksi. Käytiin kaupungilla katsomassa ilotulitus ja yritettiin tehdä vuosilukua värillisillä sädetikuilla, jotka olin meille ostanut. En ollut aikaisemmin tollasia nähnytkään ja ne vielä toimikin. Vuosiluvun tekeminen sen sijaan ei toiminut, kun mun kameran asetukset ei tietenkään olleet niin pitkällä valotusajalla. Ei se mitään, kun hauskoja kuvia niistä silti tuli! Rakettien paukkeen jälkeen mä lähdin kotiin nukkumaan ja löysinkin sohvan alta pelokkaan kisun. Lisbeth ilmeisesti pelkää rakettien pauketta vähän niin kuin koirat. En oo aikaisemmin kuullutkaan, että kissatkin vois sitä pelätä. Raukka oli sohvan alla piilossa ja sinne se käpertyi myös yöksi. Aamulla se ei onneksi ollut enään pelokas, kun mun täytyi taas lähteä töihin. 

Uudenvuoden lupauksista sen verran, että lupasin itselleni vähentää ranujen syöntiä. Voisin lisätä tähän vielä veden juonnin lisäämisen, mutta sitten se ei olisi enää uudenvuodenlupaus vaan ihan joku muu yritys, joka varmaan epäonnistuu. :D

Nyt kuitenkin saan huomenna alkaa ottaan takaisin sitä, että en saanut välipäivinä sun muina lomailla! Mä tein töitä, kun muut mun lähipiirissä lomaili ja nyt kun muut palaa työrintamalle ja kouluun niin mä menen äiskän ja iskän luo Espanjaan. Toivotaan siis Fuengirolaan hyvää ja aurinkoista säätä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti