perjantai 15. elokuuta 2014

Kukkaisviikot


Vähänkö kesää rakastavaa ihmistä harmitti, kun avasin tänä aamuna eilen päivittyneitä blogeja ja melkein järjestään niissä kerrottiin siitä, miten syksy saapuu ja iloittiin syksyisistä ilmoista. Minä olen eri mieltä. Koko kesän olen useimmiten saanut olla villasukat jalassa kotona ja nyt tarvitsen jo peitonkin. Onneksi mieltä lämmittävät kesäkuvat, joita en ole täällä julkaissut. Niitä olis muutaman postauksen verran, mutta saa nähdä mitä ehdin kirjotteleen ennen kuin uutta materiaalia tulee. Nyt sellaista ei kuitenkaan ole niin mennään kukkaisviikoille.


Kukkaisviikkojen ajaksi Tampereen keskustaan tulee joka vuosi maailmanpyörä. Yhtenä vuonna Ninnin kanssa käytiin testaamassa se, joten tänävuonna en kokenut tarvetta mennä korkeuksiin. Osa kuitenkin munkin kavereista oli sielä käynyt ja onhan se hauskaa nähdä Tamperetta korkeemmalta noin keskustasta käsin. Mun mielestä maailmanpyörä tuo ihanaa tunnelmaa keskustaan ja mun puolesta sellainen sais olla tossa vaikka pysyvästi koko kesän.


Muuhun kukkaisviikkojen tapahtumaan en osallistunutkaan tänä vuonna kuin food marketille. Suunnattiin keskustorille hieman liian ajoissa, että jouduttiin vartin verran odottelemaan kojujen avautumista. Kaikki ruoka, mitä oli tarjolla oli mun laskujeni mukaan todella kallista. Oikeestaan kaikki annokset maksoivat 10€ eikä halvempia vaihtoehtoja ollut. Me syötiin Mikan kanssa yhdessä hauki - jokirapu hamppari, joka oli kyllä törkeen hyvää ja pihvi oli todella pehmeetä, mutta kympin hinta oli silti pienestä annoksesta suolainen.

Sandaalit Nelly.com, Mekko Huuto.net, Arskat Tiger, Laukku saatu Böönalta <3, Hiuskukat Namibiasta

Torilla kuunneltiin hampparijonossa kukkaisviikkojen avaus ja nähtiin myös kukkaistyttö. Mun mielestä kukkaistyttö on pikemminkin kukkaisnainen, koska tytöttely ei aikuisille naisille pahemmin sovi.

Ai niin ja nyt pääsin vihdoinkin esittelemään rakkasuarskani! Ostin ne tuona samaisena päivänä, koska olin unohtanut aurinkolasit kotiin. Tosin mun piti ostaa mustasankaiset, mutta niiden puutteessa valkoinen tuntui paremmalta vaihtoehdolta kuin punainen ja ne on saanut nyt todellista tehokäyttöä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti