lauantai 9. elokuuta 2014

Favourite outfit

Nämä kuvat on jo vanhoja, mutta ajattelin julkaista ne, koska sama asu pääsi melkein samanlaisena tänään mun päälle, kun olen lähdössä moikkaamaan kavereita kaupungille. Tosin vaihdoin lippiksen sydänarskoihin, joista myös mun pitäis kai julkasta jonkinlaista kuvaa joskus, koska ne on melkein liimaantuneet muhun kiinni. 


Äiskä oli ostanut ton kuvissa olevan haalarin itselleen Seppälästä, mutta se oli sille hieman löysä ja olin kerrankin enemmän kuin tyytyväinen siitä, että mun puo on leveempi kuin äidin. Se lahjoitti sitten haalarin mulle ja kävi seuraavana päivänä ostamassa itselleen samanlaisen, mutta kokoa pienemmän. Voidaan siis olla kivasti tekstiilikaksosia! :D

Haalari, t-paita Seppälä, Haisuballerinat H&M

Mulla on ollut hirvee kiire, kun viime viikolla meillä oli Namibia Reunion ja mun kotona asusteli viikonlopun ja ylikin saksalaisia vaihtarikavereita. Lisäksi sain työn Heseltä ja sielä kirmasin ke-pe tällä viikolla. Täysiä tunteja en tule sieltä ilmeisesti saamaan, joten toisen työn metsästys silti jatkuu. Rahaa pitäisi olla muuhunkin kuin vuokranmaksuun, ens kuu ei siis varmaankaan tule taloudellisesti näyttään plussaa, mutta toivon edelleenkin parasta. Onhan se kesällä ihan kiva "lomaillakkin", mutta nyt tarvisin jo jotain muuta. 

Nyt kuitenkin pitää taas laittaa lomamoodi päälle ja mennä nauttiin auringosta, kavereista ja jäätelöstä. Kaikki muut valittaa, mutta mä nautin! +30 on ihan hyvä ja iltasin mulle tuleekin kylmä, kun lämpötila laskee. Villasukat pysyy tehokäytössä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti