keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Persiljaa ja lätinää

Hallo!

Tällä viikolla kylään tulee saksalaisia kavereita Namibian reissulta niin täytyy harjotella vähän noita tervehdyksiä. Tosin englannissa me pysytään eikä aleta edes yrittään saksan puhumista, mutta ymmärtämistä ehkä vähän, kun ne kuitenkin puhuu keskenään saksaa :D Tänään suunnitellaan suomalaisten Namilandiassa olleiden ja yhden saksalaisen kanssa (joka saapui vähän ajoissa) mitä tehdään loppuviikosta. Ne on tulossa pian meille ja mulla on pannari uunissa. Tosin en tiedä tuleeko siitä pannaria vai mitä.


Tulin juuri myös yhdestä työhaastattelusta. Mulla tuntuu olevan nyt huono karma töiden saamisen suhteen. Autovuokraamotyöhön en taaskaan päässyt ja nyt koitetaan ravintola-alalle. Josko jostain nyt alkais tuleen sitä työkokemusta. Liikaa sitäkään ei saisi varmaan saada, kun taas tuli mm. Lidlistä viesti ettei mua valittu. Uskoisin yli 3-vuoden työkokemuksella kaupan alalta olevan jokin vaikutus asiaan... Harmi ettei ne työnantajat tajua, että musta saisi sanssikortilla 700e tukea max. 10kk ajan. Tosin onhan tollasia etuuksia muillakin varmasti.

Mekko Namibiasta, Korkkarit Cittarista, laukku saatu Jaanalta :)

En halua kuitenkaan ottaa stressiä töistä. Pakkohan niitä olisi saada, mutta ehkä elämä menee ihan hyvin joka tapauksessa. Tärkeintä tällä hetkellä olis viettää mahtava ja ikimuistoinen viikonloppu saksalaisten kanssa ja unohtaa kaikki murheet siksi ajaksi!

Teksti ei taas oikein mennyt yhteen kuvituksen kanssa. Alkulöpinöiltäni voin varmaan sivulauseeseen tai pariin kertoa niistä kuvistakin, joista alunperin mun piti kirjottaa. Eli istuttelin yrttejä tossa viimeviikolla. Olen myös saanut ne pysymään hengissä melkein viikon, mikä on jo pieni ihme! Basilika lähti lahjaksi Mikan työkaverille, kun mentiin sinne grillaileen ja ylhäältä voitte myös nähdä mun grillibileasun. (äiskä teki mulle sinne ihanan letin) Ikeasta saa alle eurolla tollasia ihan kivoja pieniä purkkeja mihin istuttelin kaupasta suoraan ostetut yrtit. Kerron sitten kauanko sain ne pysymään hengissä! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti