perjantai 18. heinäkuuta 2014

Elämäni eläinkuvilla höystettynä


Mulla on taas ollut ongelmia tulla kertomaan asiasta muillekkin kuin FB kavereilleni. Tiedän ettei kaikilla mun kavereilla edes ole Facebookkia, joten täytyyhän elämän muutokset tunnustaa myös blogissa.

Sanoin itseni irti. Siitäkin on jo pari viikkoa. Olin viimeistä päivää töissä 31.6 ja sen jälkeen olen "lomaillut". Törkee kiire oikeestaan ollut eikä tekemisestä ole ollut puutetta. Oon laittanut ihan hirveesti työhakemuksia, käynyt työkkärissä ja odottanut sieltä puhelinsoittoa, että voisin puolustaa itseäni mahdolliselta karenssilta. No ei ne ole soittanu vaikka lupasivat soittaa kahden viikon sisään ja epäilen kuitenkin sitä karenssiakin tulevan, joten pistin sähköpostin huutamaan työhakemuksia mitä erilaisimpiin paikkoihin ja mistään ei ole tullut vastausta. Heinäkuu ei todellakaan ole työnhakijan kuukausi. Ensi kuussa sitten.


Tosiaan tylsää ei ole ehtinyt oleen. Mökillä tarvittiin maalaajaa ja mä painelin sinne räystäslautoja maalaileen kattomiehille valmiiksi. Sitten menin partioleirille kokkaileen ja taas oli lisää maalaushommaa tiedossa. Se on kiva, kun mm. sukulaiset pitää mut kiireisenä. En kyllä yhtään pistä pahitteeksi tällästä "lomaa", kun säätkin on aikalailla suosineet ja olen saanut jopa rusketusta, kun olen touhuillut ulkona! Ainut huono puoli on raha, mutta ainakaan en nälkäisenä ole joutunut olemaan.


Mulla on taas siis tulevaisuus täysin avoinna. Kaikkee muuta kyllä on suunnitteilla, mutta ei työtä. Meille tulee kissanpentu! <3 Olen tämän viikonlopun Pieksämäellä tyttöjen kanssa! <3 Syyskuun alussa otetaan Mikan kanssa suunta Tanskaan ja sielä Legolandiaan ja mun serkun luo vieraileen! <3 Kaikkee ihanaa, mutta silti niin paljon myös stressiä. Pakko vaan ajatella niin kuin olen aina tehnytkin, että kaikki järjestyy.

Olen tässä myös taas pyöritellyt päässä bloggaamisen lopettamista, kun niin usein tuntuu siltä ettei jaksa tai halua tulla mitään julkiseen päiväkirjaan kirjottelemaan, mutta ehkä alan oikeesti sunnuntaibloggariksi. Tyhmäähän tälläsestä on ottaa lisästressiä, kun en tästä mitään saakkaan :D

1 kommentti:

  1. Tossa viimesessä kappaleessa on kyllä oikein kunnon asennetta, että haistakoon v*ttu vaan koko blogi! Supersuoraa puhetta :D
    Ja harmi muuten, kun ei tainnu vieläkää löytyä kilisemättömiä lusikoita...!

    VastaaPoista