lauantai 14. kesäkuuta 2014

Sadepäivän tupariasu

Hame (uusi 15€), Kumpparit, Viimesiä vetelevä rotsi H&M, Mainossateenvarjo Helvar, Toppi Tokmanni

Eilen jouduin lähteen kesken töistä, koska olin kipeä. Aamulla en saanut lääkäriltä saikkua, tosin en pyytänytkään, koska luulin pystyväni tekemään töitä. Toisin kävi. Kahteen-kolmeen asti kärvistelin kotona ja sitten olo helpottui kiitos antibioottien. Illalla oli Kriin tuparit ja busseilin itseni sinne. Vähän jännitti jos matkalla olis tullut työkavereita vastaan, mutta tosin tänään olin kuitenkin töihin menossa, joten parempihan mun oli jo illalla olla kunnossa. 

Kriillä ja sen kämppiksellä oli aivan törkeesti herkkuja tarjolla. Ei paljon vaikuttanut mun herkutteluun lääkärin ehdotukset painonpudotuksesta, kun pöydässä oli mm. aivan taivaallisia brownieita! :D No, onneksi työ on sentään fyysistä (jos siitä jotain hyvää tarvii keksiä) niin tulee ainaki "urheiltua". Tänään ei muuten työpäivä tuntunut yhtään niin pahalta kuin normaalisti, vaikka olin sielä yli 8h ja ehdin pitään vaan yhden 10min tauon. Ehkä mun kroppa alkaa jo jotenkin tottumaan raatamiseen...

Eilinen asu oli kummallisten sattumusten summa, kun heitin päälle kaikkea mitä kerran käytetyt -vaatekasasta löysin. Toi toppi on mulle liian pieni, mutta se menee ihan kivasti tollasen korkeavyötäröisen hameen kanssa. Olen aika iloinen myös, että valitsin kengiksi kumpparit, kun lähdin bussipysäkille liian myöhään ja jouduin juoksemaan. Kumppareilla oli tosi hyvä pyyhältää sateessa. 

Hiusväriä pitäisi tasottaa, mutta ei jaksa. 

Unohdin ton sateenvarjon Kriille.

Huomennakin on työpäivä. (Jes, sunnuntaituplat!)

Mika teki tänään törkeen hyvää pitsaa.

Asuntovaunuprojekti alkaa oleen hyvällä mallilla. 

Mä meen nyt nukkuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti