tiistai 29. huhtikuuta 2014

DIY käsikoru

Iltaa!

Pakko tulla vielä näyttämään mitä sain tänään illalla aikaiseksi askarreltua.

Tulipas taas hämärässä kuvaillessa huonolaatuinen kuva, mutta koittakaa kestää!

En oo pitkään aikaan leikkinyt Fimo massalla ja nyt kun mietin äitienpäivälahjajuttuja niin ajattelin askarrella jotain itse, koska rahaa ei kauheesti ylimääräistä ole. Äitienpäiväjutun lisäksi ajattelin askarrella itselleni rannekorun. En ole aikaisemmin koittanut tehdä Fimosta mitään helmien tapasia, mutta se onnistuikin ihan hyvin. Pääkallojen onnistumisesta en sitten sanokkaan oikeen mitään, koska tehdessä esimerkiksi unohdin, että valkoinen massa muuttuu läpikuultavaksi uunissa. Kyllä mä silti kehtaan tota korua käyttää, vaikka se taitaa olla jo menossa pois muodista. Ainaki muistan viimevuonna nähneeni ton tapasia, mutta tietty kauniimpia kaupoissa. Tosin nyt en ole kiertänyt kauppoja, joten en voi tietää jatkuuko villitys vieläkin!

Aikaa tohon pikku näperrykseen kului pari-kolme tuntia plus paistoon puolituntia. En pahemmin katsonut kelloa kun hääräilin. Lopulta päädyin siihen, ettei mulla edes ollut kauheeta inspiraatiota askarteluun ja ihmettelin, että miksi edes jaksoin alottaa. Muitakin hommia todellakin olisi ollut! Mulle tuli hommaksi tehdä korjausompelut yhden tytön hääpukuun, jossa on TODELLA iso helma ja sen lyhennys ei tule luultavammin oleen mikään pikkuhomma. Eilen alotin jo mekon korjauksien tekoa, mutta nyt odottelen huomiseen, josko mulle vastattaisiin mun tekemästä hinta-arviosta. Kauheeta pyytää ihmisiltä suhteellisen paljon rahaa, mutta olisi kai oman ammattitaidon aliarviointia pyytää vähemmän. Olen kyllä aika onnellinen, että hääpuvun väkerryksen sijasta heitin aivot narikkaan ja aloin askartelemaan. Pukua ehdin ompelemaan huomenna aamulla ja iltapäivällä alkaakin vappuriennot. Mä tosin aijon ottaa rauhallisesti ja siirtyä kotiin ajoissa, koska mun flunssa ei varmaan ulkona yömyöhään hengailemalla parane, eikä raha tilillä baarissa käynnillä lisäänny. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti