perjantai 14. maaliskuuta 2014

Teenage mutant ninja Alisa


No hyvää päivää!

Tuli sitten kiva tauko blogista, kun hajotin läppärini virtajohdon. En suosittele läppärin tiputtamista varsinkaan silloin, kun se on latauksessa, koska noi johdot on törkeen hintasia! Yritin aluksi ostaa jotain monitoimijohtoa, mutta niiden päät olivat aivan liian isoja, joten jouduin pakottaan poikaystäväni etsimään mulle netistä oikean johdon. Joku 40€ siihen hujahti. huh. (Tosin en itse maksanut sitä kun mulla on niin kultainen mies) Tässä sitten on tullut oltua mökkeilemässä, Berliinissä ITB-messuilla ja partioleirilläkin. Mistään niistä en oikeestaan jaksa nyt kirjottaa, mutta pakko kertoa parit Berliinin ostokset!


Budjettihan mulla ei ollut järjettömän suuri, mutta se ei mitenkään estänyt mua poikkeemasta Alexanderplatsin NewYorkeriin! Sieltä mukaan tarttui mulle ja yhdelle toisellekkin meidän luokkalaiselle ÿbercool turtles t-paita alle 13€ hintaan ja vaikka mulla oli reissussa mukana neljät kengät ei mitkään niistä enää perillä tuntuneet hyviltä, joten ostin tennarit. Meinasin oikeesti sortua ostamaan samanlaiset myös vaaleanpunaisena, mutta päädyin sitten ostamaan harmaisiin vaaleanpunaiset nauhat alle 8€ maksoi ne + nauhat 2€.


Noi kuteet päällä suuntaan nyt keskustaan Henkan kanssa Siipiweikoille herkuttelemaan. En ole käynyt siiwillä 2 kuukauteen!!! Ajatelkaa sitä. Yleensä käyn vähintään joka kuukausi, mutta nyt olen viimeksi käynyt sielä syntymäpäivänäni, josta on oikeestikkin tasan 2kk. Hurjaa. Syömisen jälkeen on pakko poiketa Lindexiltä katsomaan onko ihanat sydämenmuotoiset aurinkolasit jo tulleet kauppoihin myyntiin, kun nettikaupasta niitä jo saa. Mulla on joku pakkomielle saada täksi kesäksi sydänarskat ja sen vuoksi joudun varmaan hankkimaan myös piilareita. Ihanaa, kun nää mieliteot vaan paisuu! 

Mutta nyt takkia niskaan ja bussipysäkille! Onkin jo jäätävä nälkä!

2 kommenttia:

  1. Tahtoo tuollaisen t-paidan!

    Laura J.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa! Oon niin onnellinen, että ostin sen! En tiedä, voisha niitä olla/taulla myös Ideaparkin NewYorkeriin...?

      Poista