tiistai 18. helmikuuta 2014

Toteutuneita sisustusunelmia



Mahtavan sekavan taustan valitsin uusivanhan kynttelikön taustaksi. Kuitenkin Mika löysi jostain edellisen kämpän varastosta tollasen kauniin mallisen kynttelikön, mutta sen väritys ei miellyttänyt mun silmää. Se oli toki tumma jo ennestään, mutta leveämmät kohdat oli maalattu prossiseksi. Mika sitten oli ihana ja maalasi koko kynttelikön kiiltäväksi mustaksi ja minä ostin siihen Tigeristä mustat kynttilät. Tykkään muuten noista kynttilöistäkin paljon, koska niissä koko kynttilämassa on mustaa eikä niitä ole vain dipattu mustaan väriin.

Kynttelikkö vei olkkarin sivupöydältä Partyliten jättihurrikaanin paikan ja hurrikaani pääsi keittiöön. Kaippa niiden paikkoja voi tilaisuuden mukaan myös vaihdella, mutta nyt on näin hyvä ja kynttelikkö on jo parit kehutkin päässyt saamaan muidenkin kuin mun suusta!


Eilen koin todella erikoisen shoppailureissun Ikeassa, kun en ostanut mitään! Edellisellä kerralla mukaan kuitenkin tarttui alesta alle 15€ pieni lampaantalja. Oon siitä isommasta haaveillut aika kauan, koska mun mielestä olisi aamulla ihana herätä niin, että sängyn vieressä mattona olisi pehmoinen lampaantalja, mutta nyt mulle riittää vielä toi pieni. Tarkoituksena on jossain vaiheessa päällystää toi vanha tuoli uudelleen ja sen jälkeen talja sopii sen päälle kuin nenä päähän!


Oli pakko vielä tänäänkin lisätä kuvia tulppaaneista, koska mun mielestä niitä voisi olla mun keittiön pöydällä vaikka koko vuoden ympäri! Harmi ettei niitä ihan vuoden ympäri saa, mutta nyt kaupoissa on tulppaanit niin hyvissä tarjouksissa, että kun nämä menevät huonoksi niin ostan varmasti uusia! Edelleen käytin aluksi jääpalakikkaa tulppaanien supussa pitämiseen, mutta nyt en ole enää pariin päivään laittanut veteen jääpaloja vaan antanut kukkien alkaa aueta. 

Noista peruskauppojen tulppaani alennuksista puhuen niin Prismasta saa kolme 10 kukan nippua 10€:lla ja Cittarista saa kaksi 7 kukan nippua 5€:lla. Cittariin siis kohdistan tulppaaniostokseni tässä konkurssissa, vaikka kauheasti himoitsisinkin jättimäistä tulppaanikimppua aaltomaljakkooni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti