keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Tämän päivän agenda: Lätkää ja visailua



Hahaa!

Yllätänpäs ja teen iltapostauksen! (yleensähän olen jo tähän aikaan nukkumassa)

Ensinnäkin oltiin taas Kahvillan visassa, saatiin ennätyspisteet (13) eikä hävitty! Mahtavaa! Tämän vuoksi myös valvon myöhempään kuin normaalisti. Kahvillassa myös söin nachoja, vaikka niihinkään ei rahaa olisi ollut (kuten olen varmaan muutamassa postauksessa jo maininnut). Ne oli hyviä ja Kahvillan viimeidet nachot tälle päivälle. Kannatti mennä ajoissa!

Kahvillan vanha seinämaalaus

Toisena meidän leikkikoulu loppui eilen tunnin jälkeen, joten ehdin hyvin kodin kautta salille mummojumppaan! Keppijumppa oli tällä kertaa haastavampi ja ohjaajakin oli eri. Ensi viikolla toivon pääseväni taas!

Kahvillan uusi seinämaalaus

Kolmantena skipattiin tänään koulu kokonaan (Koska sitä olis varmaan taas ollut se ärsyttävä tunti. Ei mitään järkeä ajaa Ikaalisiin tunnin kestävien esitelmien vuoksi!). Skippaamisen pääsyynä oli lätkä ja jännitin kotona Suomi-Venäjä pelin ja olen hyvin onnellinen lopputuloksesta ja siitä, että olin kotona sitä katsomassa. Myöhemmin vähän jännittelin myös Kahvillassa Kanada-Latvia ja Usa-Tsekki -pelejä. Aika jääkiekon täyteinen päivä siis!

Pitäisköhän hankkia isompi treenikassi, kun tää nykyinen ei mene edes läheskään kiinni?

Neljäntenä mulla on ongelma miten näen perjantaina Suomi-Ruotsi -pelin, koska silloinkin olisi koulua eikä varmaan kaikki mun autossa halua sitä skipata, vaikka Anniina ja minä toki haluttais. Tiedonhankinnan tunnit muutenkin on tappavaa kidutusta niin vaihtaisin sen mielelläni tappavaan jääkiekkokidutukseen, jonka aikana olen sydänkohtauksen partaalla. Se matsi on kyllä pakko nähdä oli miten oli!

Selfie keppijumppaan lähtevästä hippimummusta

Ei mulla muuta. Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti