perjantai 14. helmikuuta 2014

Pinkit roskapussisodat


Oikein hyvää ja kaunista ystävänpäivää itse kullekkin.

Olen oikein onnellinen ettei Suomessa ystävänpäivää kutsuta mitenkään rakastajien päiväksi tms, koska tänäkin aamuna menetin poikaystävään hermot roskapussin asettelun vuoksi. Hyvin alkoi siis tämä rakkaudentäyteinen päivä! (Onneksi Mika oli kuitenkin kiva ja toi eilen rakkauskääretorttua kaupasta ja uudet hammasharjatkin! Mä sain pinkin!) Onneksi mennään illalla tyttöjen kanssa Kaatopaikalle hohtokeilaamaan niin pääsee vähän tämän päivän tunnelmaankin. Koulukaan ei tänään mm. palautekeskustelussa saanut mitenkään intoa nousemaan opiskelua kohtaan. Hieman ristiriitaista tietoa tulee tuolta koulusta, mutta paperit aijon kyllä vetää ulos kesäkuun loppuun mennessä oli mikä oli!

Ahkera opiskelija Facebookkaamassa  Liikenneyritysten palveluiden kurssilla

Olin mukava ystävä ja tilasin Grouponista (ilmaisena) luokkalaisille ystävänpäivälahjaksi lahjakortit Täydelliselle Sohvaperunakurssille, joka ei oikeastaan sisällä mitään. Se oli todella tarpeellinen lahja, niin ystävät muistavat joskus myös rentoutua kotona mässäillen. Unohdetaan kuntokuurit ja maataan siis sohvalla ainakin yhden päivän ajan ensi kuuhun mennessä. (Voin lahjottaa tän idean myös kaikille tätä tekstiä lukeville)


Mä sain ihanalta Jaanalta jo viime viikonloppuna ystävänpäivälahjan. Sieltä tuli tuo yllä olevassa kuvassa näkyvä Forever -kaulakoru, jossa roikkuu pieni kellotaulu alla. (meidän äiti oikeen tarkisti, että toimiiko toi kello. Ei toimi. Näyttää viittä koko ajan) Lisäksi sain vielä suihkusaippuaa ja rasvaa. Jaana on kyllä niin outo, kun ostelee mulle kaikkee tollasta ihanaa, vaikka oon todella huono ystävä ja nähdään liian harvoinkin! Kiitollinen tämä ystävä kuitenkin on!

Parempaa asukuvaa tästä päivästä ei nyt tullut. Heitin päälle oranssin röyhelömekkoni, sitä en voinut orassien hiusten kanssa oikeen käyttää niin nytpä käytän! Kesäinen mekko saa toivottavasti mun mielenkin kesäisemmälle fiilikselle, kunhan täältä koulusta pääsee... (Tällä hetkellä istun tiedonhankinnan tunneilla, tää asia ei olekkaa käsitelty ku jo muutaman kerran.. huoh) 

Ainut pelko illalle on, etten ehdi ehkä katsomaan Suomi-Norja peliä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti