keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Home sweet home



Oli tarkoitus tehdä jo aikaa sitten kotiesittelyä, mutta en ole saanut aikaiseksi. Nyt laitettiin taas kämppää järjestykseen ennen mun synttärikakkukestejä niin muistin vihdoinkin ottaa esittelykuvia paikasta, jossa Mikan kanssa ollaan asuttu melkein puolivuotta. Puhukoon kuvat puolestaan:

Löhöilyhuoneemme. Tyynyt ja peitot ei ole normaalisti noin järjestyksessä.

Tv leffavalaistuksessa. Oikealla ovi parvekkeelle, vasemmalla aukko keittiöön.

Käytävää ja mun romuhylly <3

Ruokailutila erilaisine tuoleineen ja Mikan kukat

Keittiö, joka ei ole koskaan niin siisti kuin haluaisin (possut taitaa jäädä kaappien oviin asumaan)

Ostin Prismasta kylttejä oviin, ettei vieraat eksy pahasti. 

Todella nykyaikainen WC

Eteinen Mikan koristevalolla ja mun kengillä höystettynä

Eteistä vastapäätä oleva kylppäri, aina enemmän tai vähemmän sekaisin myös.

Ns. Ipin huone. Paikka minne "piilottaa" kaikki sotkut

Jos vieraita sattuu tulemaan tuon kauniin sohvan voi levittää. Sekin normaalisti täynnä tavaraa (Mika olkkarissa)

Makuuhuoneen ovessa on sauna kyltti, kun ei oikeeta saunaa omisteta. Sininen tunnelmavalaistus, jonka väriä voi muuttaa. Tää ei kyllä ole mikää sisustuksellinen ihme, mut kyllä sielä nukkuu.
Näyttääkö tää sellaselta paikalta, jossa voi asua? Mun silmissä näyttää, mutta ei tää mun unelmakotia vastaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti