tiistai 14. tammikuuta 2014

All I want for my Birthday is...



Hallo!

Siitä lähtien kun katsoin 2 Broke Girlsin jakson, jossa tota yllä olevaa biisiä lauletaan oon halunnut linkata sen tänne mun synttärinä, koska mulla on iso perse. Noin! Asia hoidettu, sitten synttärikakun kimppuun!


Tein ensimmäistä kertaa itse marsipaanikuorrutteisen prinsessakakun ja kuorrute tietenkin vähä repes nii piti väkertää siihen kukkia peitoksi. Ei ollut mitään hienoja välineitä noiden kukkien tekoon, joten ei näytä ihan samalta ku oikeissa leivontablogeissa. Ehkä vielä joskus! Sain kakkulautasen joululahjaksi mun tädiltä. Nyt kehtaa kakkua tarjoillakkin, kun isänpäivänä jouduin tarjoileen leikkuulaudalta. Tohon mahtuis aika paljon isompikin kakku, tää mun neljän munan kaveri oli juuri sopivan kokoinen kahdeksalle hengelle, ehkä just olis yhdeksällekki riittäny.

Eilen siis kutsuin sukulaiset päivää ajoissa herkutteleen, kun tänään mennään kaveriporukalla Siipiweikoille syömään itsemme ähkyyn. Kaverit ei kakkua saa vaan ne joutuu ostaan itse ruokansa. Olenpa ilkeä. Mä syön kakusta jääneen viimeisen palan iltapalaksi! Hyvää synttäriä mulle!

2 kommenttia:

  1. Oi oi oi, tykkään sun blogista tosi paljon!! Oon seuraillu ahkerasti tätä! Kuis synttärit muuten meni, riittikö ruoka siipi paikassa? En oo ikuna käyny siä, ois kiva nähdä kuvia sieltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Anonyymi! Siipiweikoilta me ei otettu kuvaa. Muutenkin meille oli varattu alakerrasta pöytä. Yleensä sielä syödään pienessä tiiviissä yläkerrassa. Suosittelen kyllä, ruoka on hyvää ja se todellakin riittää (sain vielä kotiinkin evästä).

      Poista