maanantai 16. joulukuuta 2013

Ei ihan suunnitelmien mukaan


Heips!

Mun viimeaikainen puurtaminen on selkeesti ottanut veronsa, kun epäystävällinen kuumeilu tuli kylään. Lääkkeilläkään ei tunnu lämpö laskevan alle 37 ja jouduin ottamaan töistäkin pari päivää saikkua. Ärsyttää tosi paljon, kun olen vain tän kuun töissä, et miks just nyt piti tulla kipeeksi! Töiden vuoksi unohdin viime perjantaina yhden partiokokouksenkin, mutta eiköhän se asia ole korjattavissa. Uusia kokouksia tulee enkä mä vaan pysty nyt repeämään kaikkialle, mikä tosin harmittaa niin vietävästi!

Oon myös ehkä maailman surkein makaamaan jo kotona! Tänä aamuna heräsin kuudelta ja tosiaan luovutin "terveen esittämisen". Pari viimeyötä nukkunu ihan törkeen huonosti muutenkin, joska mun kuumeiluun liittyy aina myös selkäkipu! Kivun vuoksi siirryin yöllä sohvalle nukkumaan, mikä vähän helpotti selkää kun sain nostettua jalkoja ylemmäs. Tänäänkään en ihan vapaata kuitenkaan saanut, vaikka töistä oli pakko luopua, mutta Ikaalisissa 8.15 oli enkun tentti. Siihen ajelin houreessa muiden raihnasten tyttöjen kanssa (Kuka nyt on kuumeessa, kellä nyt on selkä paskana ja kellä varvas murtunut. Meillä menee hyvin!)

Tämänhetkinen lukema on menossa alas! (kiitos panadolin)

Kouluun päästyäni soitin kasilta terkalle, joka lupas kirjottaa mulle sairaslomalapun ja se käski mun tulla hakeen lappusen mun enkun kokeen jälkeen. Olis se muuten kirjottanu mulle vielä keskiviikonkin vapaata, mutta en tahtonut, koska tarvin rahaa enkä jaksa sairastaa! 

Samalla sitten terkalla käydessäni uskaltauduin hyppäämään myös uudelleen sille tyhmälle puntarille. Olin ottanut kotona aamupainon ja mulle selvisi, että terkan ja mun puntareissa on n.2kg ero. Ärsyttävää! Luulin siis laihtuneeni jo 7kg, mutta oonkin laihtunut vasta sen 5kg tai sitten lihoin Tampere - Ikaalinen matkalla... No, parantumisen jälkeen voisin yrittää ottaa uudelleen tavakseni sen salilla käymisen esimerkiksi, koska nyt en muka ole kiireiltäni sinne ehtinyt ja vaan pari hassua lenkkiä heittänyt tän kuukauden aikana. Pitää myös kiristää herkkusuutani, koska tää joulunaika on ihan kauheeta! Äkkiäkös se 5kg tulee takasi jos leivon pipareita ja joulutorttuja ja sekös pelottaa! 

Jos nyt palaisin sivupolultani tähän sairasteluuni niin voin kertoa, että olen yksi maailman surkeimmista ihmisistä makoilemaan kotona! Tai varsinkin silloin kun on pakko! Haluisin niin lähteä ulos ja olla terve ja mennä sinne töihinkin! Tylsistyn kotona todella helposti ja aika kuluu TODELLA hitaasti. Telkkaristakaan ei tule mitään hyvää ja oon jo katsellut lempparisarjani CouchTunerista niin pitkälle kuin niitä on julkaistu. Ei siis hyvin mene. Pitää varmaan katsella taas Muumilaakson tarinat läpi, mikä onkin yleensä mun lempipuuhaa kipeenä. Aivot narikkaan ja sillee. 

Toivotan siis itselleni hyvin pikaista parantumista ja myös muillekkin tervettä joulunalusaikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti