maanantai 8. huhtikuuta 2013

72 yötä kotiin paluuseen!

Huono matkabloggaaja täältä päivää! Oon koittanut nyt viimeset 5 päivää setviä meidän pääsiäisloman reissukuvia ja niitä on miljoona. Varsinkin tuskallista on kun ei ole omaa kameraa ja joudun täten käymään läpi kaikkien kuvat, jotta löytäisin sieltä ne mun ottamat ja mieleisimmät. Haluan jo oman kameran! Ihan tyhmästä vakuutuksesta ei kuulu mitään. Haluan niin lopettaa tollaset turhat matkavakuutukset jos rahoja ei ala kuulumaan.

Oon tässä tehnyt viimeviikon lopussa vähä shoppailuja vaikka rahat onkin aika kuitilla. Onneksi täällä ostostelu on kuitenkin halpaa! Koitan kuitenkin nyt taas loppukuun hillitä mun ostoshimoa ja käyttää rahani vain johonkin muuhun kuin maallisen omaisuuden kerryttämiseen. (tää ei niin tuu onnistuun, mut toivotaan parasta, ettei tarvis ihan shoppailujen vuoksi opintolainaa ottaa, se olis jo vähä tyhmää)

Ostin elämäni ensimmäisen peplum paidan. Olisin halunnut valkoisen, mutten löytänyt. Hintaa  59NAM$ eli n. 5,5€


Kaikista eniten rahaa söivät nämä kaunokaiset, mutta mun mielestä näiden hankkiminen oli silkkaa säästöä! Oon jo kauan kaukaisesti haaveillut Consseista, mutta oon ajatellut joskus sitten kun on ylimääräistä niin paljon (eli ei koskaan) ostavani nahkaiset versiot, koska en ainakaan vielä ennen kuin pääsen kunnolla kuluttamaan näitä usko, että nämä kestäisivät yhtään sen paremmin kuin normi tennaritkaan. Nyt kuitenkin tulin NIIN kateelliseksi, kun Kimmo oli löytänyt alesta ylihienot Conssit, jotka näyttää siltä kuin siinä olisi kahdet kengät päällekkäin piti munkin mennä katsoon saman kaupan tarjonta.

Normihintaisena sieltä löyty lähinnä punaisia ja mustia ja sitten kun kysyin jotain muuta väriä kuin ihmeen kaupalla jostain piilosta ne vetäisi esille alessa olevat keltaiset <3 täsmälleen mun kokoa olevat kenkulit, jotka testasin ja ostin sen siliän tien. Hintaa noille tuli Namibian dollareissa 230 eli ei paljon mitään! Jos ton kääntää euroiksi niin se on vähän yli 20€. HAH! Nyt siis säästin huiman summan, kun Suomessahan nää tennarit on ylikalliita ja tälläsellä sopuhinnalla voisin melkein ostaa kahdetkin, mutta päädyn nyt totuttelemaan ensin näihin rakkauspakkauksiin.


Mun tapani mukaan mun oli heti pakko vaihtaa valkoiset kengännauhat johonkin ihan muuhun ja mulla oli heti mielessä, että haluan pinkit nauhat, koska nyt mulle tulee näistä kengistä mieleen ampparijäätelö, jota aijon ensi kesänä syödä ihan pirun paljon! (kauhee mieliteko iskee, kun katsoo näitä popottimia)

Jos tää kerran kuussa päivittäminen alkaa kyllästyttään niin lukekaa toki mun matkablogin puolta, jota päivitän ehkä kaksi kertaa kuukaudessa jos tällä tahdilla jatkuu :D Ei vaan, koitan nyt oikeesti alkaan vääntään juttusarjaa Victorian putouksille matkustamisesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti