perjantai 18. tammikuuta 2013

Yesterday and today in good and bad


Eilinen päivä meni aika nopeesti ohi. Käytiin aamupäivästä äidin kanssa ostoksilla kodin ykkösessä ja sain vihdoinkin yhden julisteen kehyksiin ja ostettua taulunauloja. Löydettiin myös muumi kakkuvuokia 2€:lla, joten sellanenkin oli pakko ostaa :D 


Kaiken hyvän lisäksi sain soiton, että meidän lahjakortit ovat vihdoinkin saapuneet! Oltiin syksyllä töissä energiamessuilla, jonka palkkioksi meidän piti saada lahjakortit stockalle. Kauheen kiva kun kortit tuli nyt kun monet on jo ehtineet lähtee vaihtoon. Onneksi mä sentään olen vielä Suomessa, mutta kun nyt ei ole minkäänlaisia shoppailun tarpeita niin säästän ton varmaan kesäksi. Onneksi siinä on vuoden käyttöaika, eikä varmasti kotiin Namibiasta palatessa pieni shoppailukierros ole pahitteeksi!

Merirosvotyyliin kuului itse tehty vyötärökorsetti, Raitapaita GT,  silmälasin linssi päällystettynä teipillä (laitoin alle talouspaperia, joten no worries!), paljon erilaisia koruja ja päähän merirosvohuivi. Cittarista ostettu hame korvattiin haalareilla illaksi. Hiuksia en viitsinyt edes harjata merirosvomaiseen tapaan vaan lisäsin niihin pikkulettejä.

Eiliseks illaksi oltiin ostettu liput Pirate:n järjestämään pakoputki -bussikierrokseen, joka kiersi Tampereen reunamien lähipubeja. En oikeestaan edes laskenut monessako pubissa käytiin. Viimeiseen en edes mennyt sisälle, kun oli niin paha olo. Join aika paljon limpparia (jota saatiin mäkkäripysäkistä ilmaisena!) ja viimeisestä baarista ihanat tytöt toivat mulle energiajuoman tullessaan. Fatladyn ovella muiden mennessä sisään bilettään mä ajattelin lähtee kotiin kävellen. Tuli niin paha olo että ajattelin etten kotiin selviäisi niin otin taksin, mikä oliki sitten ihan hyvä vaihtoehto siitä, että pääsin sisään voimaan pahoin. (toivottavasti en tartuttanut ketään kanssamatkaajaa!)


Pahoinvointi ei suinkaan johtunut alkoholin käytöstä vaan oksennustaudista. Olin hoitamassa Miiuskan luona keskiviikko aamuna ja Sohvi onnistui oksentamaan mun päälle, niin siitähän se tauti sitten tarttui. Onneksi pikkutyttö selvisi vain kuulemma sillä yhdellä oksukerralla. Minä podin sitten viimeyön ja nukuinkin istaalteen kun makuultaan en kyennyt olemaan. Nyt on selkä kivasti kipeä! Jouduin perumaan tän päivän jalkahoidonkin, mutta onneksi Saritalla oli tiistaina aikaa, niin sitten paremmalla onnella. Poikaystäväkin alkoi aamulla voimaan pahoin, joten tää päivä onkin mennyt meillä molemmilla makoillessa ja oon ehtinyt katsomaan jo kolme Disneyn klassikkoakin, joista yksi oli mun synttärilahjaksi saama Hiidenpata (K3, mutta todella pelottava!). Ärsyttävää olla kipeenä kun telkkaristakaan ei tuu mitään järkevää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti