keskiviikko 9. tammikuuta 2013

And today's outfit is...


Teuvo soi korvien välissä kun heräsin, joten oli pakko linkittää se tän päivän biisiksi, vaikka sainkin eilen Jaanalta ihan jäätävän kasan uutta bilemusiikkia, joita aijon tännä lähitulevaisuudessa käyttää täällä hyväkseni. Mulla on siivousviikko, koska siivouspäivä ei toimi, kun aina jään ihmettelemään mm. vanhoja koulukuvia jne. Tänään sain aikaiseksi imuroitua ja sen jälkeen oonkin luuhannut pitkin kaupunkina Miiuskan ja Ninnin kanssa. Aamupäivällä oli aivan ihana sääkin niin kipaistiin ulos ottamaan asukuvantynkiäkin!

Reppu Kånken, Sukkahousut H&M, Kengät Barcelonasta, Hame Citymarket, Paita GT

Ihan ensimmäisena fiilistelen vieläkin mun uutta läppärireppua, joka on niin söpö! Näyttää ihan siltä ku olis menossa ekaluokalle, kun toi selässä kulkee! Toisena haluan huomauttaa mun siksak jakauksen! Nostalgisoin tota kampausta tänä aamuna suihkun jälkeen ja se näyttää oikeesti aika kivalta! Pitänee varmaan alkaa käyttään tollasta helppoa "kampaus" kikkaa useamminkin... (miten monta huutomerkkiä voi laittaa yhteen palstaan?)


Asusta noin muuten pitää mainita, että toi hame on uusi. Ostin sen joulun jälkeen kun oltiin käymässä Valkeakosken minicittarissa ja se on ehkä ainut mun mekoista, joka on tarpeeksi säädyllinen niin, että mun poikaystävä ei valita sen käyttämisestä. Muut hameethan on järjestään liian lyhyitä. Tykkään ihan hirveesti tosta nappikiinnityksestä ja siitä, että helmassa on kuminauha niin se ei pääse nouseen ylöspäin. Muuten kun asu oli vähän mustan puhuva niin lisäsin kaveriksi oranssinpunaiset sukkahousut ja mätsäsin vaihteeksi huulipunan siihen samaan syssyyn (maxfactoryn kaksipäinen, joista jätin laittamatta kultaa päälle).

Sellaisissa vetimissä siis tänään ja kasilta vielä otan suunnaksi Tammelan ja sielä Kahvillan visaan!

2 kommenttia:

  1. Mä oon myös haaveillut Fjällrävenin repusta, tuo reppu näyttää niiin kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä niin kivoja! varsinkin toi läppärimalli, kun on toi ylimääräinen tasku ja pehmusteet olkaimissa! :)

      Poista