maanantai 10. joulukuuta 2012

Luukku 10



Hyvin harvinaista, että kirjotan perättäin kaksi kuvatonta postausta, mutta näillä mennään nyt. Kaikki lomakuvat ovat poikaystävän kameralla ja en nyt viitsi alkaa koittaan etsiä sitä. Eikä taida mun aihekkaan tällä kertaa liipata edes niitä kuvia, sillä mielessä pyörii lähinnä "koulujutut"...

Mullahan alkoi periaatteessa joululoma, niin että käyn keskiviikkona vain tekemässä keväältä rästiin jääneen ruotsin tentin, joka varmasti tappaa mut. Mun piti junassa lukea Oulun matkoilla, mutta en sitten takaisin tullessa muistanut koko ruotsin kirjaa ja latasin vähän farmvillen tyylisen pelin kännykkääni, jossa rakennetaan eläintarhaa. Nyt oonkin aivan koukuttunut siihen, niin etten meinannut eilen päästä edes nukkumaan! Tänä aamuna vähän väsytti, kun herätys oli ennen seiskaa ja puoli 9 lähtee juna Helsinkiin.

Mennään mun Afrikan matkakaverin kanssa South-west-west -koulutukseen, jossa saadaan toivottavasti ihan kiva infopaketti meidän vaihdosta (tai ainakin niistä raha-asioista ja oli sielä parit kivat luennotki). Kävi niinkin mukavasti, että mun kaverilla oli hotellilahjakortti ja päästään siis illaksi sinne rentoutumaan (lukeen ruotsia?) ja toivon hartaasti, että sielä olisi kylpyamme, koska mikään ei kiehtois mua nyt sen enempää kuin vaahtokylpy, mutta taitaa olla liikaa odotettu...

Huomenna taas tullaan joskus illalla kotiin ja sieltä pitääkin suunnata kavereiden synttäribileisiin. Meidän syksyn "opiskelut" on lähteny vähän käsistä, kun ollaan järkätty bileitä melkein joka viikolle. Parhaimmat reivaajat vetävät tällä viikolla nää tiistaina olevat synttärit, keskiviikkona kauneimmat joululaulut luokkalaisten kanssa ja tentit, pikkumustat -pistot ja Ikaalinen Merihädässä -risteilyn. Onneksi mä en ole mukana kuin noissa parissa ensimmäisessä. Kerrankin osasin sanoa ei! Tosin pistoille menemättömyyskin johtuu vain siitä, että menen keskiviikkona tentin jälkeen TAAS Helsinkiin yksiin pikkujouluihin, joten voi olla ettei mua tulla täällä nettimaailmassa paljo näkeen kun olen koko ajan menossa pää kolmantena jalkana.

Toivon, että ensi viikolla helpottaisi tämä juokseminen ja pääsisin kunnolla jo lomailufiiliksiin, koska ihan pian on joulu!!

Ps. Tänään kuitenkin ostetaan lentoliput ja oon siitä super innoissani ja peloissani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti