perjantai 16. marraskuuta 2012

Shopaholic



Eilen se tapahtui ja me tytöthän aamulla lähdettiin innokkaasti ajamaan kohti Ideaparkkia! Oltiin juuri sopivasti paikalla, kun mitään kauheeta ryysistä ei ollut, mutta nähtiin kun sakset tuotiin punaisella tyynyllä paikalle ja uuden liikkeen ovien edessä kulkeva nauha napsastiin poikki ja eikun ryntäys sisään! Joku valokuvaajakin kuulemma meistä ehti napsaseen kuvan kun mentiin sisään, mutta enhän mä mitään huomannut kun olin niin innoissani alelappujen kiilto silmissä!



Sovitukseen pääsi heti kasa vaatteita, enkä edes joutunut jonottamaan, koska olin niin sairaan nopee! En edes viitsinyt katsella muita kuin ale tuotteita (niin kuin yleensä aina teen) ettei tulisi mitään maailman suurinta intohimoa mihinkään kalliimpaan, mutta ei oikeestaan tarvinnutkaan, kun noi ale jututkin oli ihan sairaan hyviä! Yksi ei alessa ollut huivi jäi kyllä mun mieleen, mutta koitan unohtaa sen, vaikka ei sekään kallis ollutkaan!


Ensimmäinen sovitettava paita ja heti lähti mukaan. Se ei nyt ehkä edusta parhaimmalla tavalla tässä kuvassa, mutta jotenkin tosta tuli niin mieleen ne vaatteet joita käytin kun olin 18v. tai jotain niin oli pakko ostaa! Eikä hintaakaan ollut kuin 6,95€

Outfit: Tunika Leimuska, Housut H&M, Kaulakoru DIY, Kengät Barcelonasta, Kassi NewYorker <3

Tää kaveri sai kävellä hyvin onnellisena kaupasta pois, koska en joutunut edes maksamaan mistään! Oikeesti mulla oli jäänyt mun rahapussi kotiin ja Marianne joutui lainaamaan. Onneksi meillä on sama pankki niin sain heti kotiin päästyä maksaa sille mun ostokset takaisin. Vähän oli orpo olo ilman rahapussia vaatekaupan jonossa, mutta hyvinhän se sitten meni ja pussikin löytyi keittiön lattialta. Hyvä minä! Ideaparkissa jaettiin myös 5€ alekuponkeja NewYorkeriin, joten hyödynnettiin sellainen sitten kimpassa Mariannen kanssa.


Hiukset halusin pitää aamulla kiinni, että ne olisi sitten illalla gaala kampausta tehdessä puhtaat. Päähän pääsi uusi kaikista isoin hiusvalkki, jonka sain Ainolta. Annoin vaihtokaupassa Ainolle mun pienemmän Ruotsin H&M:stä ostetun valkkiponnarin, koska sen hiukset ei riittänyt tähän isoon ja tuntuu mullakin tekevän tiukkaa varsinkin kun aamulla kiireessä ne tohon pyöräyttää. Tossa ponnarissa parasta on se, että sen saa isolla nepparilla tollai pyöreeki, kun muuten se on sellanen suora, jolla voi tehdä mm. banaaninutturaa, jota koitetaan väsätä tänään illaksi. Jännä nähdä mitä tulee!

Sitten vielä viimeisenä loput ostokset:

Miesten osastokin oli hyvä ja sieltä tarttui poikaystävälle kauluspaita 9,95€

Fishbonen ihana musta peruspaita 4,95€

Parit trikoohameet vas. 4,95€ oik. 2,95€

Grau! Gebardiliivit niskalenkillä. Niillä jopa oli kokoon 85D asti, mikä on tosi jees. Nää maksoi 6,95€

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti