perjantai 23. marraskuuta 2012

outfit



Mulla on ollu tän viikon aikana jäätävät Rammstein fiilistelyt taas päällä, ihan vaan sen vuoksi, että odotan kyseisen bändin tuloa Suomeen niin paljon, vaikken edes tiedä pääsenkö itse paikalle. Harmittaa kyllä NIIN PALJON jos en pääse ensi kesän rock the beach -festareille katsomaan niitä. Tosin joudun odottelemaan, että yhden päivän lippuja tulisi myyntiin, kun ei toi kolme päivää yhdellä välipäivällä heti Afrikasta palaamisen jälkeen saatika juhannuksen jälkeen kiinnosta. Voi ja juhannus! En tiedä milloin mun festarivillitys lakkaa, mutta odotan myös suunnattomasti Nummirockia. Kunhan tässä nyt joulusta päästään vaan niin liput tulee myyntiin ja mähän ostan ne! Mulle on oikeestaan niillä festareilla ihan sama ketä tulee esiintyyn, koska sinne tulee aina jotain mun lemppareista ja se tunnelma vaan on niin täydellistä. Hullua fiilistellä ensi kesää ennen sitä joulua...

Toppi H&M, Villapaita Nelly.com, Legginssit Veromoda, Sukat NewYorker, Kaulakoru Mungolife

Ton asun housujen kanssa kävi köpelösti. Olin lähdössä ulos ja laitoin ylipolven saappaita istaaltani jalkaan, kunnes kuului kräts. Noi oli kyllä ihan yli kireet ja vanhatkin, enkä ole niitä kaapista ulkoiluttanut varmaan pariin vuoteen, joten ne oli ehkä vähän lahonneet. Tuli sitten kiireessä vielä housujen vaihto, kun olin kaupungille lähdössä, mutta olen aika iloinen, että tulin ostaneeksi hiljattain Ginasta sellaset rennommat farkkuleggarit, joten ne sai pelastaa ton asun.

Harmittaa pikkasen noiden vanhojen farkkulegginssien puolesta, mutta minkä sille mahtaa kun on perse levinnyt eikä hatara kangas kestä ihan kaikkea. Olin vain tehnyt noiden eteen ison homman joskus kun ompelin satiininauhat sivusaumoihin, mikä ei ole ihan helppoa jälkikäteen noin kapeissa housuissa. Roskiin ne kuitenkin lensivät. R.I.P viimeiset vanhat farkkulegginssit. (ehkä niiden aika alkaa sitten tosissaan olemaan ohi... ainakin mun osaltani)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti