keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Go out tonight!


Viimeaikoina on tullut syötyä ulkona ihan urakalla. Siipiweikoista tai Amarillosta ei ole kuvia, mutta sushista taas sitäkin enemmän! Niina oli jälleen kerran ihana ja antoi mulle sen vanhaksi menevän citydeal tarjouksen Skåliin maisteleen sushia ja se tarjous käytettiin hyväksemme maistatuttamalla california susheja niitä ennen syömättömille henkilöille, että saisin tulevaisuudessa lisää kavereita mun kanssa nauttimaan ylikalliista, mutta niin hyvästä herkusta!

Skålin päädyssä on aika tunnelmallista istua (paita/mekko cubus)

Vasemmalla heidin ja oikealla mun herkut. Namia! Pakko suositella Skålia, vaikka en oo muita Tamperelaisia paikkoja vielä ehtinytkään koittamaan (sen ajon kyllä tehdä ja sitten voinkin tehdä jonkinlaisen Tampereen sushi -vertailun!)

Sushin jälkeen menin Harekrishnan kanssa syömään kimpassa jäätelöannos Cine Atlasissa

Tehtiin jäätelöluola <3

California rullista vein pari myös isälle maistettavaksi ja sekin ensikertalainen tykkäsi! Victory!!!

Osallistuttiin viime viikolla bubiklubin coctail bubivisaan huonolla menestyksellä, mutta hauskaa oli!

Illan menovinkkinä voisin kertoa, että keskiviikkoisin on aikamoinen kasa bubivisoja meneillään eli katsokaas Tampereen bubivisat ja menkää voittamaan! Mä olen tänään sen verran leikelly kankaita ja ärsyttää, että unohdin eilen Tommyt niin leikkelen lisää kankaita ja menen nukkumaan. Olen virallisesti tylsä ja huomenna kuskina kouluun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti