torstai 22. marraskuuta 2012

DWM



Kiitos Jaanan pystyn taas jatkamaan tämän blogin kirjoittamista hänen tunnuksillaan. Tällänen toisten tunnusten lainaaminen jatkuu varmaan tammikuun loppuun, milloin lähden vaihtoon Afrikkaan ja teen itselleni uudet tunnukset ja blogikin saa uuden osoitteen. Näillä siis mennään nyt ja oon niin kiitollinen Jaanalle tästä tarjouksesta! 

Eilen siis oli tarkoitus kirjoittaa eilisestä, joten tänään aloitan kirjoittamalla toissapäivästä. Mulla oli vaihteeksi sellainen minuuttiaikataulu vapaapäivälle ettei toista. Tai siis klo 10.30 lähdettiin tekemään meidän Nature Tourismin tehtävää, eli käymään jossain luontomatkailukohteessa. Valitsimme kohteeksemme Birgitan polun Lempäälässä ja kun se on 50km pitkä eikä sitä kokonaan aijottu kävellä niin etsimme sieltä kohteeksemme Vähä-Riutan lammen, johon oli tieltä 1,2km kävelymatkaa.


Paikkaan ei Savontielle ollut mitään tiennumeroa, joten ajeltiin sitä päämäärätiedottomana eteenpäin, kunnes tuli ihan hyvät opasteet Birgitan polulle. Oon aika tyytyväinen ku ei oikeestaan edes eksytty matkalla, vaikka navigaattori olikin koko ajan hukassa! Suunniteltiin myös tyttöjen kanssa, että tonne laavulle olis kiva tulla kesällä jollekkin yöretkelle.


Sellaiset perus retkivarusteet: Collarit Cubus, Takki Halti, Kengät Nike, Paita NewYorker, Koru ja tumput DIY

Birgitan polulta päästyämme mentiin vaihteeksi Ideaparkkiin NewYorkeriin shoppailemaan. Tarkoituksena oli löytää mätsäävät pikkujouluasut ja sellaiset kaikki saikin ja vain yhdestä kaupasta! Miten täydellinen pitää kaupan olla, että 3 tyttöä löytää sieltä mätsäävät asut?? Sukkahousuissa vähän villiinnyttiin ja otettiin kaikki samanlaiset. Kuitenkin tämän pikkujouluasun pistän jonkun kuvaamaan tänään itse bileissä niin en viitsi niistä vaatteista vielä vilautella mitään kuvaa.


Takaisin Tampereella ja treffit ihanan tytön kanssa. Vähän meinas aluksi tulla pelko pöksyyn, kun oltiin sovittu näkevämme Waynesissa, mutta kun toista ei näkynyt pelkäsin hänen menneen eri Waynesiin kuin minä, mutta eipä hätä ollutkaan sen näköinen vaan kaupungilla pyörivät tutut olivat estäneet matkan tekoa. Hinnat myöskin Waynesissa on aika kalliita, kun isosta jäälatesta ja bagelista sai pulittaa 10,20. Mutta hyviähän ne oli, vaikkakin bagelin täytteet lenteli minne sattuu sitä syödessä. Muutenkin hämeenkadun uusi Waynes on ihan mukava rauhallinen istuskelupaikka, jossa ei ainakaan vielä hengaile samanlaista porukkaa kuin mitä hämpin coffee house on täynnä.


Illalla mut ilahdutti yksi äiti ja tyttö, jotka olivat tulleet seuraneideiksi, kun mun päähän oli taas pitkästä aikaa tarkoitus tehdä ihmeitä. Ihmeitä oli myös tapahtunut tuolla Miiuskalla, koska se on käyttänyt yli 2-vuotta samaa Ausseista ostettua laukkua, mutta nyt se oli ostanut uuden! Ja kiva se olkin, ihana pinkki pipo oli myös uusi ja H&M:stä löytyy. (pakko alkaa käyttään myös omaa pinkkiä pipoa, harmi vain ettei se ole noin ihanan muhkea)


Sitten hiusten lopputulokseen. Poikaystävältä kysyin, että mitä se tykkää mun raidoista ja se vastasi tähän, että aika tummat. Alko kyllä vähän naurattaan, koska mulle oltiin vaalennettu blondeja raitoja ja noi tummat kohdat on mun omaa hiusten väriä! Yhdessä kohtaa mun hiuksissa on vielä vanhoista raidoista jäänyt tummempi läiskä, muttei sitä ihan perus meiningeissä huomaa ja mulle tärkeintä onkin, että tyvi on taas kunnossa! Kyllä tää oman värin kasvatusjuttu on päässyt jo ihanan pitkälle, mutta kun katson kuvia, jossa mulla on tummat hiukset niin tekisi hirveesti mieli värjätä! Mun personal hiusten laittaja vaan ei suostu värjäämään muuta kuin vaaleeta tällä hetkellä, koska tää projekti on ollut pitkä ja tuskallinen, mutta ensi vuoden syksynä se lupasi laittaa mulle ruskeeta sävyä, kunhan oon ensin polttanut hiukseni sielä Afrikassa! JEIJEE!!

Enpäs ollut aikaisemmin ajatellut, mutta tästä tulikin vahingossa sellanen päivä minun kanssani -postaus. Tosin lopusta puuttuu vain muuttolaatikoiden raahaaminen, mutta se onkin tylsää...

-Alisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti