keskiviikko 31. lokakuuta 2012

on the boat


Hups. Olin vallan unohtanut muutamat kuvat luonnoksiin syyslomareissulta. Nyt siis palaamme paatille. Oikeastaan inhoon vaivamatkustusta, mutta olin aika onnekas tolla takaisin paluu matkallakin, koska laiva ei keikkunut lähes ollenkaan! Viimevuoden 27m/s tuulevan reissun jälkeen siis ei ole oikeen tehnyt mieli mennä laivalle. Tai ei ainakaan risteilylle...

Aamupala laivalla on ihan parasta ja ihan hintansa väärti, toisin kuin iltabuffet on ylikallis!

Pelasin ekaa kertaa Bingoa laivalla! Harmi vain ettei voitettu mitään...

Ahvenanmaan kohdilla oli kauniit säät, joten oli pkko mennä ulos kuvailemaan

Mekko Veromoda (huutonet), Villatakki H&M, Kaulakoru, Laukku, Kengät Barcelonasta, Legginssit saatu lahjaksi

Sainpas kavereilta extrakirsikoita mun drinksuun, kirsikat on parhaita!

Mun ehdotonta herkkua laivalla on alkoholiton pikkumyyjuoma, johon kuuluu vilkkuva jääpala. Tosin sen juoman saa onneksi ilmankin sitä, jolloin hintaakin lähti mukavasti pois. (palan kanssa 4,5€) Onnistun jotenkin aina valitsemaan nää reittimatkat silloin kun laivalla on lastenviikot ja mun mielestä lapsia ei tarvisi viedä laivalle ollenkaan. Ainut hyvä asia lastenviikoissa on noi lastendrinkit!

Mulla ei mene oikeestaan missään muualla hermot lapsiin muuta kuin laivalla ja sekin on yleensä ottaen vanhempien vika. En siis tarkoita jotain n. 10-vuotiaita vaan niitä pieniä, koska vanhemmat ei jotenki laivalla huolehdi lapsistaan ollenkaan vaan antaa niiden riehua sokerihumalassaan ihan sekopäinä. Ruotsiin mennessäkin oli tosi surullista katsella kun pieni poika oli nukahtanut Club Oceaniin ja kun n.14v isosisko olisi halunnut viedä pienemmät nukkumaan niin vanhemmat eivät antaneet vaan kiduttivat lapsia hereillä tansseja katsellen. En voinut kuin sääliä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti