keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Ensimmäistä kertaa jotain kivaa muillekkin kuin mulle!



En ole oikeen koskaan vielä kertonut mitään mun aina kädessä olevista koruista. En edes mainitse niitä asukuvissa, koska ne vain kuuluvat mun persoonaani. Nyt on kuitenkin tullut aika valottaa noita aina mukana killuvia koruja tänne bittimaailmankin puolelle. Nomination korun olen saanut kaverin äidiltä kun valmistuin amiksesta ja lukiosta, siinä koreili jo silloin lyyra enkä ole siihen muita erikoispaloja hankkinut. Olen haaveillut toisesta Nominationista, johon voisikin hankkia enemmän paloja, mutta tuon haluan säilyttää juuri tollasena kuin se on.

Ponnari nyt tietenkin on jokaisen pitkähiuksisen naisen vakiovaruste.

Ketju, jossa laatassa lukee mun nimi oli ehdoton ykkösvalinta silloin kun amiksessa mietittiin luokkasormuksia tms. Mä en halunnut sormusta, koska ei niitä ylä- ja ala-asteenkaan sormuksia tule oikeen usein enää käytettyä. Toi taas on pysynyt kuin liimattuna mun ranteessa siitä lähtien kun sen sain. Poikkeus oli yksi aika paha tilanne, kun hukkasin sen Australiassa, mutta kyllä routa porsaan kotiin ajaa! :D Laatan kääntöpuolella lukee myös meidän luokkatunnus ja tulevan luokkakokouksen päivämäärä 6.6.2020. Eli kyllä tässä saadaan vielä tovi odotella rannekoru kädessä ennen kuin päästään tekemään reunion.


Viimeisimmästä hankinnasta ranteessa mainitsinkin, kun se viime kuvissa loisti ja siitä sainkin sitten innoituksen tehdä blogini ensimmäisen ARVONNAN! Ostin meinaan noita koruja kaksin kappalein Barcelonasta ja olen nyt ollut niin rakastunut tohon, jonka laitoin käteeni etten ole sitä siitä ottanut pois. Nyt arvonkin mun korun kaksoisolennon, joka sopii ainakin mun mielestä niin miehille kuin naisillekkin...

Arvontaan voit osallistua jättämällä kommentin tähän postaukseen. Kerro kommentissa jos sulla on mitään koruja, jotka kulkevat aina mukanasi! :) Jättäkää myös sähköpostiosoite, että pystyn ottamaan yhteyttä voittajaan. Kaikilla, jotka ovat kirjautuneet googletunnuksillaan MOODSalojen lukijaksi on kaksi arpalipuketta ja anonyymeillä kirjautumattomilla on yksi. Arvonta aikaa on lauantaihin(13.10)  puoleenyöhön asti, joten olkaahan nopeita!

Olikohan ohjeet tarpeeksi epäselvät? Onnea arvontaan ;)

8 kommenttia:

  1. Kaks nominationia kulkee aina oikessa kädessä mukana. Toinen itse ostettu, toinen ystävältä nimeltä alisa saatu. Kaulassa kulkee myös aina papukoru sydänriipuksella jonka antsa osti valmistujais+synttärilahjaks. Spostia et varmaan tartte kun tiiät.

    VastaaPoista
  2. En oo aiemmin huomannut tällaista arvontaa!

    Tärkein koruni on ehdottomasti kihlasormukseni, joka on kulkenut kohta vuoden päivät nimettömässäni. (sunnikaster@gmail.com)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lueskelenkin sun hääsuunnitelmista innostuneena, kun itsekkään en tuu koskaan haluamaan isoja häitä :)

      Poista
  3. Jaa-a mulla on vain muutama koru; lemppari taitaa olla hopeinen pöllö-kaulakoru. En oikeastaan käytä koruja, joten jos arpa osuu mulle niin vedä se uudestaan. :)

    Laura J.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos laura, ainaki piristää mieltä et joku osallistuu vaikka ei tahtoiskaa "voittaa" :D

      Poista
  4. Mulla ei oo ku korvakorut vakituisessa käytössä ja nekin vaihtuu fiilisten mukaan. Muut korut unohtuu aina laatikon pohjalle.
    T. Pauski :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta varsinkin isot korvikset sopii sulle niin hyvin et se oliski aivan sääli jos et pitäisi aina korviksia!

      Poista