perjantai 7. syyskuuta 2012

Nice Tights


Tänään mun kuvissa onkin vain esittelyä mun takalistosta, mutta tarkoituksena onkin esitellä aivan ihania uusia sukkahousuja (joihin sain ensimmäisenä käyttöpäivänä tehtyä yhden pienen silmäpaon)


Rakastan Seppälässä jo kauan ollutta osta 3 maksa 2 alennusta kaikista sukkahousuista, legginsseistä yms. Tällä kertaa kun käytin sitä hyväkseni olin hieman pihalla sukkisten koosta, koska L oli numeroitu muistaakseni 44-46 ja XL:n numeroitinti meni yli viiteenkymmeneen! Jännittävää... Hintaa noilla sukkiksilla oli joku alta 9€, mikä on suhteellisen paljon sellaisesta tuotteesta, joka luultavimmin kestää sen yksi-kaksi käyttökertaa ainakin mun hoivassa.

Ihanaa muuten, että kauppoihin on tullut nyt tollasia erikoisempiakin sukkiksia, tykkään tosi paljon sellasesta et edestä ne on normaalit, mutta takana odottaa yllätys. Haluaisin vielä sukkahousukokoelmaani sellaiset sukkikset, joissa on tummat "polvisukat" ja vaalea yläosa. Pakko löytää sellaiset jostain!

Kengät Tapas, Mekko itse tehty, Korvikset GT, Sukkahousut Seppälä

Olen kyllä tänävuonna tullut siihen tulokseen, että olen ainakin pukeutumisen suhteen hyvinkin paljon syksy ihminen. Rakastan tälläistä aikaa kun voi kulkea minihameessa sukkahousut jalassa niin ettei kukaan katso, että miten toi voi käyttää näin kuumalla sukkahousuja! Olen sukkahousujen suurkuluttaja! (eilenkin julkaisema asu oli kai mun mielestä kiva suurimmaksi osaksi vain siksi, että sain verhota luvan kanssa jalkani mustiin sukkahousuihin)

Ps. Tämä alkava viikonloppu on tietokoneeton ja koska mun tyhmällä kännykällä (jonka näytön joku meni rikkomaan) ei pysty bloggeria käyttämään niin blogi elää hiljaiseloa. Kasellaan taas maanantaina! Hauskaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti