lauantai 15. syyskuuta 2012

Lauantai aamu, päivä ja ilta



Heips!

Tänään mennään vähän perinteisemmällä tyylillä! Mulla on ollut oikeastaan aina pukeutua "monikäyttöisesti" niin, että voin käyttää asuani vähän missä vain. Tällä kertaa pukeuduin pääasiassa töihin, mutta niin, että pystyn pikkulaukun lisäämällä lähtemään samassa asussa myös mahdollisesti baariin illalla. Suunnitelmissa kun on luultavasti lähteä mökille (siksi ei hametta/mekkoa) ja sieltä Parkanoon Tiki-baariia katsastamaan illaksi!

Housut H&M, T-paita itse tehty, Laukku, Kengät Spirit Store


Otin käyttöön ensimmäistä kertaa mun tekemän violetin Fimo sormuksen, joka vähän rikkoo mun asun pinkkiä tunnelmaa sinisten kynsien kera. Alunperin tän kuvan tarkoitus olikin kuvata noita kynsiä, mutta eihän se tarkennus sitten niihin osunutkaan. Ehkä niistäkin kuitenkin jotain selvää saa! Rakastan myös tuota heijastinta, jonka sain kesällä häistä ja joka on siitä lähtien pysynyt tuossa laukussa kiinni. Se antaa mustalle niittilaukulle pikkasen romanttista tunnelmaa.


Korviksiksi valitsin tänään mansikkaherkut, nekin itse askarreltu. Mulla on jonkintason viharakkaussuhde noihin, koska vähän kauempaa ne näyttää kivoilta, mutta ihan läheltä aika kömpelösti tehdyiltä. Onneksi harva niitä tulee ihan läheltä katselemaankaan! Tuosta kultaisesta sormuksesta on muuten tullut mun "vakiovaruste" noiden käsikorujen kaveriksi. Äiti on saanut sen Mummulta ja antoi joskus mulle. Isä meni kerran erehtymään, että se olisi kihlasormus, mutta eihän kihloja meidän kulttuurissa ainakaan solmita oikeaan käteen! Ihana sormus, eikä se mun mielestä ainakaan riitele turhan paljon tuon hopeanvärisen ranteen kanssa.

Nyt siis juoksujalkaa apteekin kautta töihin (buranaa naamaan toivoen että tää korvatulehduskin joskus lakkais) ja töistä mökkeilemään. Mennään muuten myös maanantaina mun luokkalaisten tyttöjen kanssa yöksi meidän mökille, vähän tyttöjen byjama partyja viettelemään ;P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti