keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Horisontti heiluu


Tyttöjen kanssa ma-ti välisenä aikana vietetystä mökkireissusta ei ole maanantailta paljon kuvia, mutta tiistailta sitäkin enemmän. Mun pitäis lähtee puolentunnin päästä lentokentälle, enkä ole vielä saanut edes vaatteita niskaani niin ei hirveesti jää aikaa kirjoittelulle niinpä tää reissu esitellään lähinnä kuvina.

Hotelliaamiainen ala Henna ja Alisa

Herkkumahtileipä, joka täytyy syödä syömävälineillä. Mausteena voi käyttää mm. ketsuppia.

Oikeat sukat oikeissa kengissä, mutta toiset väärän ihmisen jaloissa, vai mitä tää eriparisuus tarkoittaa?

Henna toimi mun aamuisen kuvaussession virallisena valokuvaajana (voi ku tollasta vois kantaa aina mukana taskussa)

Tarkoituksena oli kuvata mun pärstää kun kerrankin olin meikannut ajan kanssa.

Tosin eihän se meikki näistä paljon näy, meikin kuvaaminen on vaikeeta! En tajua miten Joanna tekee sen!


Mansikkakin on vielä täysissä voimissaan! (yksi herkku oli jopa kypsä)

nam, ruokaa.

Kuka kävi kähveltämässä kaikki vaahtokarkit?

Mä kaipaan sua,

Mä seuraan sua!

Jou, jou, jou, joutsenia

Matkailun ko. 2. vsk. a- ja b-ryhmä

Maaseutumatkailua pyhäniemen kärjessä



Toinen herkkuruoka!

Annan olis voinu leipoo meille piirakan


Barcelonan tuliaisellekkin kelpasivat kesän herkut

Missä tämä ihme sijaitsee?



Lempparilevy!

KIIRE!!! Laukku on pakattu, päin vittua enkö mä osaa mitään? Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pydähdy syömään! Nih! Pakko alkaa pistään vipinää kinttuihin, koska lentokoneesta myöhästyminen on varmaan viimenen juttu mitä haluan nyt!

Ps. Mulla on parin pienen tekstin kuvat valmiiksi ladattuna blogin puolelle, saa nähdä ehdinkö niitä Barcelonasta käsin postaileen. Jos en niin nyt koittaakin viikon mittainen blogiloma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti