maanantai 13. elokuuta 2012

rich chocolate



Sunnuntait ja maanantait on todella huonoja blogipäiviä mun mielestä. En oikeen meinaa maanantaisin vielä saada kuvia koneelle tai mitään tehtyä viikonlopun jäljiltä, joten voi olla että jossain vaiheessa alan pitämään myös maanantait sunnuntaiden lisäksi blogivapaata. Toki eihän koskaan ole pakko kirjoittaa jos ei halua, mutta kun mä ainakin olen nyt tottunut siihen, että teen aamulla blogin niin sen tekeminen illalla tuntuu jotenkin kummalta. Tosin asiaan saattaa tulla muutos kun puoli 7 herätykset koulun vuoksi alkavat ihan just eli suunnilleen ensi viikolla...

From  http://www.ibtimes.com/articles/373050/20120813/spice-girls-olympics-closing-ceremony-photos-fashion.htm

Mun on pakko myös mainita muutama sana tämän päivän musiikkivalinnasta, kun eilen illalla katsoin olympialaisten päätösjuhlaa ihan vain Spaissareiden vuoksi. Ne olivat ja ovat edelleen puhdasta rakkautta. Silloinkin kun ylä-asteikäisenä oli "noloa" kuunnella Spice Girlsejä niin mä popitin niitä ihan surutta ja naureskelin niille, jotka olivat siirtyneet Britneyn kelkkaan. Harmittaa sairaasti, että olen hukannus Spaissareiden levyni jonnekkin, koska se olis aivan parasta fiilistelymusiikkia autossa koulumatkoilla. No, onnistuin kuitenkin nukahtamaan ennen kuin kyseinen bändi aloitti viimeyönä esityksensä. Hiukan otti päähän kun heräsin ja katsoin päätösjuhlan loppuun, kun Spaissarit eivät olleetkaan viimeisinä (niin kuin olin toivonut). Menin sitten silloin kahden maissa nukkumaan ja näin koko yön painajaisia. Ei niinkään hyvä ilta. Tänä aamuna korjasin tilanteen ja katsoin ylen areenasta nukkumani osuuden ja sielähän ne viisi naista hyppi aivan kuin 90-luvullakin <3 Voi kun ne palais yhteen vielä, mutta on varmaan turha toivo.


Josko sitten tyttöbändin hehkutuksesta siirrytään muihin naisten hömpötyksiin... Ostin yks päivä testimielessä hennesistä kasvonaamion 0,95€ kun mun iho tuntui jotenkin niin kuivalta. Koska en syö karkkia tai suklaata (joidenkin mielestä ne on eri asia, mun mielestä suklaa on myös karkkia) niin uskaltauduin ottamaan suklaisen naamion. Pahemmassa tapauksessa ton sisältö olisi varmaan joutunut mun suuhun, koska se tuoksui niin sairaan hyvälle. Väri ja koostumus nyt olivat hivenen ällöttäviä, mutta se tuoksu korvasi kaiken. Pussissa on oikeestaan vähän liikaakin tota yhteen naamaan, eli jos laittaa ohuen kerroksen niin siitä riittäisi jossain byjamabileissä vaikkapa kahdelle.


Pitihän siitä mönjästä 10 minuutin vaikutusajalla ottaa naamassakin kuva, koska näytin niin tyhmältä. Toi aine ei kovettunut sillai ilkeesti kasvoille vaikutusajalla vaan pysyi kosteahkona, joten naamaa ei alkanut mitenkään kiristeleen. Pidin sitä huomaamattani varmaan yliaikaakin, kun en tajunnut heti katsoa kelloa kun sen naamaan törkkäsin. Vähän tollaset on aina vaikeita pestä pois, joten se toimis varmaan suihkun ja saunan kaverina vähän paremmin kuin tälläi perus lavuaarissa poispestäessä. Loput vielä pyyhin vanulapuilla, koska ihan kaikkialta en saanut sitä hangattua pois. (oli tyhmää laittaa sitä kulmakarvoihin) Lopputulos ei nyt ollut mun mielestä mitenkään järisyttävän ihmeellinen, kuten ei oikeastaan koskaan kasvonaamioissa, mutta pelkästään jo ton tuoksunkin vuoksi voisin ostaa tota ihan hyvin uudestaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti