keskiviikko 8. elokuuta 2012

Members love



Etsin eilen nettikaupoista sopivaa koululaukkua, jota ei löydy ollenkaan! Sellasta ei varmaan ole olemassakaan, joten mun täytynee alkaa korjaileen mun vanhoja laukkujani. Kipaisin sitten katsomassa myös Membersin tämän hetkiset kampanjat, joista löytyi laukkuja, mutta ei oikeanlaisia. Jotain muuta aivan täydellistä silti sieltä löysin, vaikka käyttöajankohtaa sille en oikeen vielä tiedä.

Membersissä oli alessa Te Amon mekkoja ja niiden hinnat sai mun silmät suureneen niin, että avasin uuteen välilehteen varmaan ne kaikki! Lyhyitä mekkoja 13,90€ (kuten mun tilaama yksilö) ja pitkiäkin 31,90€!!!! Oikeesti olisin varmaan tilannut pitkänkin, mikäli niitä olisi ollut mun koossani... En ole oikein varma tosta lyhyenkään koosta, että mahtuuko se mulle, mutta luulisin ettei tollasta kaunotarta ole edes vaikea myydä eteenpäin mikäli se on pieni. Asiaa kuitenkin varmaan auttaa suunnattomasti mekon takana oleva resori, joten toivon sen syövän mut sisäänsä. Kun pistin tilauksen meneen huomasin, että sainkin napattua viimeisen mekon L koossa. Mulle on pari kertaa käynyt Membersillä niin, että olen alkanut jahkailemaan ja tuotteet ovat loppuneet mun nenäni edestä. Onneksi nyt ei ihan ehtinyt tapahtumaan niin vaan elokuun loppuun mennessä mun pitäis saada kaunotar kotiin.


Niin juu ja edelleen jos haluaa Membersin jäseneksi niin mulle voi lähettää s-postiosoitteensa niin saa 5€ shoppailurahaa (itselleen plus mulle). Mä käytin yhden vitosen alen tohon mekkoon ja jotenkin tollanen 12,90€ yhdestä mekosta näyttää PALJON paremmalta postikuluineen mun silmissä kuin 17,90€ (tosin sekin olisi todella halpa hinta noin kauniista yksilöstä). Olen happy, happy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti