perjantai 10. elokuuta 2012

Hiusjuttu



Mummun synttäreillä kehuin viimekuun puolivälissä mun kummitädillä ollutta hiusjuttua ja se kertoi, että niitä saa tuurista. Mulla ei oikeen kauheesti intoa ole lähteä sinne ostoshelvettiin, joten ajattelin sellaisen tulevan vastaan joskus jostain muualta ja niin tulikin!


Asuntomessuilla kävelin yhden kojun ohi, jossa huomasin sellaisia olevan ja äiti onneksi käänsi mut ympäri katsomaan niitä tarkemmin. Äiti sitten sanoi, että se ostaa mulle tollasen, koska oon höpöttänyt sellasesta hetken aikaa ja se ihmettelikin miten nopeasti sain valittua omani. Noita löytyy niin muovisina pieninä ja isoina helminä, kuten myös puisina niin kuin tämä mun yksilöni. Hintaa sillä oli 6€.


Hiusten kiinnittimessä (mikähän ton oikee nimi on??) on kaksi kampaa ja välissä kuminauhoja helmillä somistettuna. Myyjä olisi ystävällisesti myös näyttänyt sen kiinnitystavan, mutta mun kummitäti ehti ensin ja osasin homman jo entuudestaan.

Näissä kiinnitysohjeissa kuvan ja kynsilakan laatu nyt on mitä on, kun illalla ei oikein valo riittänyt, mutta kuvat oli ilmeisesti pakko ottaa juuri heti silloin.


Mä en asetellut reuhkaani mitenkään kauniisti vaan kieputin sen vain rullaksi ja taitoin vähän lyhyemmäksi, koska en halunnut hiusten hapsottavan rumasti ton kauniin helmikoristelun päälle. ensin siis työnnetään toinen hiuskampa tuon hiussutturan alle ja sitten vain venytetään hiusten yli ja työnnetään toinen kampa myös sinne alle, kunnes koko hökötys on periaatteessa ristissä samassa asennossa kuin ihan ensimmäisessä kuvassa.


Kaunishan siitä ei tullut, kun en paremmin hiuksia asetellut sinne sisään ja vähän vinokin, mutta tämä oli ihka ensimmäinen kerta, kun kokeilin tuota hökötystä, joten annettakoon se anteeksi. Luulenpa, että tästä tulee mun toinen huonojen hiuspäivien pelastaja ponnarivalkin rinnalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti