perjantai 31. elokuuta 2012

Happy Student


Mä olen ollut aika usein se, joka järkkää luokkalaisille ja vähän muillekkin etkoja yms. opiskelijabileiden yhteydessä ja ette voi uskookkan millanen sotku mun kämpillä oli esimerkiksi vapun jälkeen saatika et paljonko oon kuluttanut aikaa tyhjäillen puolitäysiä pulloja. Toki niistä pulloista on yleensä tullut myös mun palkka siitä vaivannäöstä, mutta aika usein sekin on mennyt jo etukäteen siihen et oon ostanut tarjottavaksi jonku sipsipussin tai jotain. Enää en osta bileisiin mitään ja nyt taas ekojen bileiden jälkeen muistan laittaa alkamisajan aina tuntia myöhemmäksi kuin mitä itse haluisin alottaa, koska ihmisillä on tapana järjestää etkojen etkoja eikä tulla suoraan vaan sinne oikeisiin etkoihin.


Tällä kertaa mut kuitenkin palkittiin, kun kaksi ihanaa mun luokkalaista toivat mulle lahjan siitä hyvästä, että olen lähes aina toiminut etkojen emäntänä! Olin ihan intoa piukeena (tosin vähän pelkäsinkin, että mitä sieltä tulee)! Ja jos tosiaan ihmettelette ton paketin tekstiä niin me ollaan järkätty tollanen pienimuotoinen "kerho" meidän luokkalaisten kanssa, jonka aika vapaamuotoisiin kokouksiin osallistuu aika usein se porukka joka jaksaa raahautua etkoilemaan mun luokse. Oma AA-kerho on siis toiminut tässä jo vuoden verran.

En edes arvannut mitä tuola paketissa on ja melkein tiputinkin sen, vaikka siinä luki helposti särkyvää ja toi paketti kuulemma loisti läpikin...


Kaikkien janoisten sankari on ehdottomasti VESSAPAPERI!!!! Sain lahjaksi maailman parasta lotus embon XXL vessapaperia 4:n rullan pakkauksen ja en olisi voinut olla tyytyväisempi. Ei se mitään, että siivoilen aina kaikkien bileiden jälkiä, kun itse niitä tykkään järjestääkkin, mutta se vessapaperin kulutus! Kaksi rullaa ei yleensä riitä edes yhdelle illalle, joten tota todellakin tarvitaan! En oikeesti koskaan hanki bileisiin noin kallista paperia, kun toi on oikeen flush and go:ta, mutta tää on näitä elämän pieniä extroja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti