tiistai 17. heinäkuuta 2012

Pakets



Eilinen ja tämä päivä ovat oikeita pakettien hakemispäiviä. Olin tosissaan onnistunut tilaileen vähän kaikkee saapuvaksi juuri sille aikavälille, kun kiertelin eurooppaa niin nyt on pitänyt juosta jo kolme kertaa postissa, että oon saanut kaikki paketit kotiin asti. Tänään mulla oli tarkoitus alkaa kattoo koneelta läpi matkakuvia, mutta aamuvuoron vuoksi en voi sitä näin aamusta tehdä, joten pitää katsoa olisiko illalla enemmän aikaa. Täytyy kuitenkin vielä tänään käydä kahvilla yhden kaverini kanssakin, jota en ole nähnyt varmaan kolmeen vuoteen!

Mekko Veromoda, Takki, Legginssit , Ballerinat H&M, Laukku Malta, Satikka Amsterdam

Matkapostauksen sijasta saadaan siis kärsiä päivän asusta, joka mulla oli itseasiassa jo eilen työasuna. Ensimmäisenä aamulla juoksin hakemaan paketin, jossa oli mun "voittama" huutonet mekko. Se näytti niin mukavalta työasulta ja tollaselta arkimekolta, että se sai heti paikkansa mun yltä ja tykkään siitä kovastikkin. Kaveriksi yhdistin pitsilegginssit ja uudet ballerinat. Tota laukkua kannoin mukanani koko Euroopan matkan, joten sitä tullaan näkemään myös paljon lisää tällä viikolla.


Mulla on pakko olla jotain ylihuonoa tuuria sateenvarjojen kanssa, koska ostin Amsterdamista uuden, koska vanhasta kangas oli revennyt yhdestä pinnasta ja mitä kävikään, kun avasin tämän uuden ensimmäistä kertaa! No tietenkin se hajosi samalla lailla. Tällä kertaa koitan varmaan omin kätösin korjata tätä varjoa, koska uutta en ihan raaski taas heti ostaa. (ostaisit joskus kalliimman sateenvarjon niin se ei hajoaisi heti!)


Ja niistä saapuneista paketeista lisää. Ihmettelin, että miksi Yvesin paketti oli niin jäätävän kokoinen, mutta eihän sielä sisällä sitten paljon mitään ollutkaankuin tyhjää tilaa. Lehdet vain olivat A4:sen kokoisia niin pienempääkään pakettia ei ollut voitu lähettää. Parasta kuitenkin, että tämäkin saapui ilman postikuluja :)


Vihdoinkin mun tilaamani kuntoplus lehden mukana luvattu juoksukello saapui! Nyt pitäisi olla tarpeeksi motivaatiota jo lähteä lenkillekkin, kunhan ensin opettelen käyttämään tuota kapistusta. (ei pitäisi olla vaikeaa) Eilen jostain mekosta töissä pääsi kuivaväriä valkoiseen kellooni niin, että sen reunat tulivat vaalenapunaisiksi, mutta onneksi tollanen väri kuluu aika nopeesti irti.


Viimeisenä, muttei vähäisimpänä H&M:n lastenosaston sandaalit. Mä tilasin äidillekkin lastenosastolta söpöt valkoiset sandaalit, koska ne saa sieltä paljon halvemmalla kuin aikuisten puolelta ja kaiken lisäksi nää on kivempia. Mä ainakin tykkään mustista niiteistä ja helposta tavasta kiinnittää kengät vetoketjulla. Hennesin paketissa mulle tuli myös yksi "mekko", jota ei todellakaan voi käyttää mekkona. Koitin sitä eilen päälle ja ei se kauheen pitkä tunikakaan ole. En kuitenkaan viitsi palauttaa, kyllä se vielä joskus nähdään täyttämässä topin ominaisuuksia mun päälläni. Muita paketteja ei sitten tainnutkaan tulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti