torstai 19. heinäkuuta 2012

Minä ja kuvanlaatu



Olin aamusta asti jotenkin kauheen toimeliaalla tuulella ja ennen ysiä olin jo imuroinut poikaystäväni kämpänkin niin päätin sitten lähteä keskustaan. Matkalta bongasin kyltin, että keskustorilla alkoi tänään kansainväliset suurmarkkinat ja päätin lähteä katsomaan josko sielä olis jotain herkkua ostettavaksi.



Ja olihan sielä jos jonkinlaista. Saksalaiset Wurstit houkutteli mua, mutta päätin suosia suomalaista ja menin syömään aamuletun kermavaahtoineen koko alueen kierrettyäni.


Päivän asu on tällä kertaa varjokuva. Rentoilin collareissa ja t-paidassa

Ihanaa kun vihdoinkin aurinko taas paistaa! Ainut huono puoli on, että joudun menemään illaksi töihin. Onneksi aamusta tuli nautittua säästä ja Tampereen tunnelmasta. Ennen töitä täytyi pestä pyykkiäkin, joten ihan koko aamupäivää en saanut kierrellä ulkona.

Niin juu ja otsikko kertoo siitä, että mun kamerasta on akku loppu niin olen nyt napsinut kuvia kännykälläni. Ostin reissusta adapterin kännykän muistikortille niin niidenkin kuvien siirto koneelle helpotti nyt huomattavasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti