perjantai 29. kesäkuuta 2012

Yvesiltä



Sähköpostiin oli tipatanut alennuskoodi Yves Rocherille, joten oli pakko tilata jotain. Toi koodi on voimassa 31.7.2012 saakka, joten toivotaan etten innostuisi tilaamaan vielä toistakin pakettia. Harmittaa vain, että tämä tilaus saapuu varmaan sillä aikaa, kun itse olen euroopassa, mutta eikö niiden täydy säilyttää postissa paketteja ainakin kaksi viikkoa?

Saat 5,- hyvitystä.

Yvesin nettisivut on mun mielestä todella sekavat, koska sielä on mainosta mainoksen perään, mutta kyllä selailemalla löytyi jotain kivempiakin tuotteita. Oikeestaan valitsin kaikki tilaamani tuotteet jostain alejutusta, joten saan periaatteessa alennuksen alennusta. Tilauksen loppusumm oli 17,10€ ennen tuota 5€ alennuskoodia, joten mun ei tarvinnut maksaa edes postikuluja. Silkkaa säästöä!


Oon aina ihmetellyt miksi kaikkien vartalotuotteiden täytyy olla eri purkeissa, koska haluaisin käyttää vain yhtä ja samaa joka hoitaa kaiken. Nyt löysin kosteuttavan, päivettävän ja kiinteyttävän (varmaan hölynpölyä) vartaloemulsion, jota olikin sitten pakko kokeilla. Jos tohon lisäisi vielä ihokarvojen vähenemisen niin se olisi mun silmissä supervoide!

Jalkakylvyn tilasin äidille, koska se aina haluaa kaikkea tollasta hemmottelua ja huulivoide lähti vain siksi, että mun huulet on rohtuneet juhannuksen jäljiltä eikä mulla ole kunnon kosteuttavaa huulirasvaa. Katsotaan sitten myöhemmin miten toi "vedenkestävä" kajalkynä pärjää mun yli kosteissa silmissä. Teen jossain vaiheessa aivan varmasti vielä jonkun vedenkestävien tuotteiden testauspostauksen, koska tuntuu ettei ne koskaan ainakaan mulla toimi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti