lauantai 2. kesäkuuta 2012

When the light is too much?



Oijoi. Tänään mä oon järkkäämässä meidän talon katolle bileitä, mutta vettä tulee kuin aisaa. Toivotaan, että päivemmällä selkenisi ettei Yo-juhlat ja YleXPop menisi aivan pilalle typerän sadekelin vuoksi. 

Klo 15.00 Pariisin Kevät
Klo 16.00 Elokuu
Klo 16.40 DUO
Klo 17.00 Paleface & Räjähtävä Nyrkki
Klo 18.00 Happoradio

Tollasia bändejä tosiaan katsellaan tänään keskustorilla kavereiden kanssa. Osa porukasta pääsee tietenkin messiin vasta illalla, kun valkolakit alkaa jatkaan matkaa omiin bileisiinsä. 



Takki H&M, Hame Australiasta, Sukkahousut ikivanhat, Lenkkarit Nike


Eilinen ja tää päivä tulee töissä hypittyä aivan liian lyhyessä hameessa, mutta "onneksi" kelit kylmenivät niin voin hyvillä mielin käyttää sielä paksuja sukkahousuja alla. Töissä en tietenkään käytä lenkkareita, mutta muuten noi mun "city" lenkkarit sopii mun mielestä kivasti ton hameen väreihin. Tosin ne ei pääse esiin hirveen hyvin kun sisäasetuksilla ulkona oli hieman kirkasta, mutta oikeestaan tykkään välillä tollasista ylivalottuneista kuvistakin.


Hameesta pakko mainita vielä, että toi on juurikin se sama kuosi kuin aiemmin tällä viikolla tilaamassani huivissa. Oi, että en jaksaisi odottaa sen saapumista! Olen niin rakastunut tohon printtiin!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti