keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Uusi lempiruoka



Vihdoinkin päästään takaisin mun höntsäilypostauksiin, ettei tarvitse koko ajan katsella lähikuvia mun pärstästä (ei tässäkään ilman niitä selviä) tai jotain ohjeita. Myöhässä taas jaan viikonlopun kuvia, mutta ne sopivat tälle päivällekkin hyvin, koska mennään poikaystävän kanssa Kihniöön mun mummulaan ja kävästään varmasti mökilläkin paistamassa parit makkarat.


Lauantaina lähdin töiden jälkeen ajeleen Ruoskaan, jonne mun poikaystävä oli myös matkalla erämessuilta. Jotenkin siinä kävi niin, että sen matka piteni ja mä pääsin sitten meneen Jussin mökille grillaileen. Ehdottomasti uudeksi lempparikseni nousi Atrian Hiillos BBQ Grillimakkara! Tälläsellä onnistuin polttamaan kitalakeni, niin ettei pariin päivään tehnyt mieli syödä mitään lämmintä, mutta makkara silti maistui.


Olin taas "hyvä bloggaaja" kun otin grillista ja makkaroista kuvan, mutta paistovaihe ja syönti jäikin sitten kuvaamatta. Noh, eiköhän kaikki tiedä miten nololta makkaransyönti näyttää? Mä kuitenkin päätin myös leikkiä tulella ton grillin kanssa ja laitoin sinne puun kasvamaan, mun käsityksen mukaan siitä piti tulla zombien tappoase, mutta ei siinä sitten niin käynytkään. Kukakohan on katsonut liikaa hyvin paljon pelkäämäänsä walking deadia (fox sunnuntaisin klo 22.00)


Jussi oli ahkerana mökillään ja oli siivoillut ensi viikonlopun Paintball viikonloppua varten. Mekin ollaan menossa pelailemaan, mutta harmikseni olen viiteen asti töissä lauantaina, joten mulla jää pelailut vähän vähemmälle. Toivottavasti ne säästäis mulle edes yhden pelin, koska toissavuonna se ainakin oli ihan sairaan hauskaa!


Laivarannasta mieheni noudettuani päästiin vihdoinkin lähtemään saareen mökkeilemään. Tällä kertaa vaan mökkeilyt jäi aika vähille kun meni niin myöhäiseksi lähtö, ettei viitsitty edes lämmittää saunaa enää illalla. Aamusauna siis ja luonnonhelmasta nauttimista. Pääsin pitkästä aikaa aivan oikeelle mökille, jossa ei ollut sähköjä eikä mitään muutakaan nykyajan mukavuuksia. Meidän mökki on tohon verrattuna keskellä kaupunkia ja hyvinkin edistynyt. Onneksi kaikkia mökkejä ei ole tehty samanlaisiksi ja on piristävää saada joskus olla aivan sivistyksen ulkopuolella.


Sain jopa luvan lisätä tänne kuvan poikaystävästäni. Tosin en tiedä, että muistaakohan tuo lupaa antaneensa. Pakotin herran soutamaan edestakaisin ja takaisin tullessa se laitto mut tarkastaan katiskat. En oikeesti ole mitenkään kalassa käyjä, jotenkin mun mielestä elävät kalat on hyvinkin ällöttäviä ja monesti en halua edes mennä uimaan, koska järvessä on kaloja. Olen selkeesti enemmän uima-altaiden ystävä! En meinannut edes uskaltaa veneestä nousta pois, kun mun haaroissa veneen pohjassa kökötti pari elävää pientä haukea. HYI!

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Joo, mä oon nähny siitä ny niin kauan painajaisia ku sitä on tv:stä tullu. Kauheen rankkaa, kun joutuu joka yö tappaan zombeja!

      Poista