lauantai 30. kesäkuuta 2012

Shoppa Blaah



Hirveeta olla töissä ostoskeskuksessa, koska en ole tällä viikolla varmaan yhtenäkään päivänä mennyt töihin niin etten olisi ostanut mitään! Okei, yhtenä päivänä kävin hakemassa poikaystäväni tilaaman lautapelin, mutta shoppailua sekin!


Tämä viikko on ollut myös ulkona syömisen ja "säästötilin" käytön riemujuhlaa. Olen käynyt Manhattanilla, Subissa ja Linkosuolla. Koskarin Linkosuolta nappasin jopa kuvan, koska kaikki näytti niin herkulliselta. Vetäsin siinä muistaakseni torstaina lounaaksi foccaccian ja se oli iso!



Linkosuolta näkee tosi kivasti miten Koskikeskuksen keskusaukio on nyt todella valoisa. En oikeen oo mitenkään innoissani tosta koskarin uudesta ilmeestä, koska nyt se näyttää vähän turhankin kliiniseltä, mutta menettelee. Odotin ehkä jotain paljon suurempaa. Maanantaina oli kuitenkin koko alakerta niin ryysiksessä etten meinannut edes läpi päästä, kun oli keskusaukion avajaiset sisältäen arpajaisia ja ilmaiset kakkukahvit. Voi sitä kahvijonoa! Itse päätin kiertää sen mahdollisimman kaukaa ja toivoa ettei Ginassa olisi tungosta.

Pannat Seppälä, Huivi Dixie, Paita ja shortsit GT, Hame H&M, Kengät Nike

Ensimmäisen päivän ostoksesta mulla ei olekkaan kuvaa. Se on valkoinen mustapalloinen Bandeau -toppi Ginasta. Sielä ei siis onneksi ollut jonoja niin ehdin maanantaina töihinkin ajoissa. Tällä viikolla mulla oli mustan ja oranssin yhdistämisen viikko ja ostin niin ikään Ginasta vitosella mustan perus paidan ja Seppälästä kasanoransseja, keltaisia ja pinkkejä hiupantoja 2€. Myös mun onnekseni saapui vihdoinkin Membersin tilaus eli toi HUIVI! Voi pyhä sylvi miten ihana se onkaan! Huivi oli alunperin ihan suora, mutta ensitöiksi ompelin sen päät yhteen enkä voisi rakastaa sitä enempää. Se sopii mun mielestä myös noiden mun lenkkareiden kanssa yhteen tollaseen olen lähdössä pois töistä -lookkiin.

Korvikset ja käsikoru Glitter yht. 5,45€, korvakoriste GT 7€


Mun napakoru on vähän tulehtunut niin päädyin ostamaan uuden korun siihen. Bijou-Brigitte 7,95€. Vähänärsyttää, kun tossa luki, että sopii hyvin ensikoruksi eikä pitäisi aiheuttaa mitään allergioita yms, kun koru on titaania, mutta pinkit kohdat päästävät väriä! Mun napa on nyt ympäriinsä vaaleanpunainen enkä tiedä johtuuko se tulehduksesta vai korusta. Epäilen vahvasti korua.

Hame ja avoselkäinen paita GT 4,95€/kpl , Ballerinat Andiamo, korut kalevala



Oranssista on kyllä selkeesti tullut mun uusi lempiväri, ku käytän sitä päivittäin. Tän päivän asua testailin jo osaksi eilen ja yksi nainen kehui mun hameen alta pilkistäviä pitsishortseja. Aina on mukava saada kehuja!

Hame GT 4€


Viimesen kuvan korvikset on vanhat kalevalakorut. Olen aina ihmetellyt miten kukaan voi käyttää noin painavia ja rumia korviksia, mutta tänään katotaan miten noiden kanssa pärjää. Pakko myös näin lopuksi vähän hehkuttaa, että tänään mulla alkaa loma!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti