torstai 14. kesäkuuta 2012

Sekameteliä



Vahvistaakseni näitä sekametelisoppa postauksia en kerrokkaan vielä tänään kuvina eilisestä vapaapäivästä vaan siirrän niiden kuvien selaamisen suosiolla huomiselle, kun vanhojakin juttuja on julkaisematta! Eli viimeviikolla oli Cubuksella kaikki yhden päivän ajan -30% alennuksessa ja minä turkanen kävelin juuri sinä päivänä koskarissa töiden jälkeen kyseisen kaupan ohi sisään.


Ostettavaa olisi ollut vaikka kuinka, varsinkin kun olen jostain kumman syystä siirtämässä raukkauttani pinkkiin väriin. Nykyään haluan kaikkea oranssia, joten mukaan tarttuivat oranssit collarit.

Kuvassa on muuten otettu yhtenä rönttä aamuna (siitä vähän kärsivä ilme) odotellessani Ainoa ja seurassani on liuta muovipusseja. Kävästiin Ainon kanssa Hennesissäkin, mutta onneksi meille ei tarttunut mitään mukaan, koska oltiin niin pihillä tuulella.


Aino piti hylätä aika aamusta hammaslääkärille ja mä sain uuden kaverin seurakseni. Kävin vaihtamassa työvaatteet niskaan ja mentiin Topin kanssa Napoliin pannupizzalle. Tuola on aivan täydellistä BBQ kanaa ja BBQ härkää. Taidan olla nykyään myös hieman friikahtanut tohon BBQ kastikkeeseen. Syömästä pitikin jo juosta töihin ja loppupäivästä äiti ja Topi tuli vielä hetkeksi mun luokse istuskelemaan.


Äiti ikuisti kauniisti mun uudet Wonderbrat mikkihiirihattuna mun päässä. Taustalta näkee myös kuinka siisti mun kämppä taas on. Lattia lainehtii vieläkin pulloista edellisten bileiden jälkeen.

Toppi H&M, Takki Australiasta, Housut Cubus, Laukku H&M, Kengät NIKE


Hah! Eikä jääneet ne oranssit collarit ainoaksi ostoksekseni Cubuksesta! Mukaan lähti myös mustat farkut. Kävi vain pieni kämmi näiden kanssa, kun sovitin vain noista kokoa isompia tossa värissä ja tuota kyseistä kokoa ja yhtä isompaa farkun värisinä. Farkun värisistä isompi oli parempi, mutta noista mustista ne olivat löysät. Päättelin sitten, että ostan yhtä kokoa pienemmät mustista niin ne sopivat, mutta ei! Nekin ovat vielä liian isot ja mua ärsyttää etten viitsinyt enää jonottaa ja sovittaa oikeaa kokoa. Nyt joudun varmaan kaventamaan noita, jos joskus jaksaisin. Punttejakin pitäisi lyhentää.


Tällä kertaa koitin tehdä sutturanutturani erilailla, eli tein ponnarin taakse, mutta enemmän toiselle puolelle ja nyt kieputin loput hiukset nutturan ympärille. Tähän täytyy vielä keksiä jokin keino, muten saisin ne siistimmin, koska mulla on aika paljon hiusta ja se tuntuu vähän liian paksulta kasalta tossa nutturan tyvessä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti