maanantai 18. kesäkuuta 2012

Quarter past noon



Mun viimevuoden kesäbiisi oli Cazvellin Ice Cream Truck ja se soi tänään päässä, kun lähdin poikaystäväni luota niin oli pakko tulla jakaan se. Nappasin myös matkalla parit asukuvat, joilla juoksennellaan Koskikeskuksessa tämä päivä.

Mekko H&M, Shortsit ja liivit GT



Olen käyttänyt noita alunperin äidin omia ballerinoja aivan laittoman paljon viimeaikoina ja kaipaankin jo vaihtelua. Toivottavasti pian saan uudet balsut. Enkä muuten enää ymmärrä miten olen joskus voinut pitää hameita ilman shortseja. Noi on aivan parhaat, vaikka ne vähän alkaakin jo asukuvissa kyllästyttämään.

Hiuksia en ole aikoihin pitänyt tollai osaksi kiinni, eikä se vieläkään ole mun lempikampauksia, mutta tänään saa kelvata. Sää on kuitenkin sen verran lämmin ettei tälläistä pehkoa voi pitää kokonaan aukikaan.

Inhottaa, kun kaikki aurinko kuluu mun sisätiloissa viruessa, kun aamulla en jostain kumman syystä ehdi ulos, vaikka herään aina viimeistään ysiltä. Se voi johtua siitä, että mun "lemppari" tv-ohjelma tulee puoli 11 enkä voi sitä ennen lähteä ulos. Rakastan Pikakurssi kodinostoon -ohjelmaa, vaikka sen näkisi varmasti muuhunkin aikaan netistä, mutta siitä on tullut nyt mun joka aamuinen tapa, jota ilman ei työpäivä lähde hyvin käyntiin. Vapaapäivinä voin aivan hyvin jättääkkin sen väliin...

Hyvää aurinkoista kesäpäivää kaikille ja hyvää työpäivää (aurinkoisen sään tuhlausta) mulle.

6 kommenttia:

  1. Mun on kans pakko kattoo toi ohjelma aina! Viimekskin tulin tänne kommentoimaan telkkarijuttuja vaan... :D Mun päivä menee kans töissä, ois voinu se eilisen vesisade olla tänää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän elämä selkeesti pyörii saman tyylisesti :D:D Onneks sentään eilen oli aika kylmä tuuli!

      Poista
  2. hahaa niimpä :D tänää oon aamuvuorossa enkä näe kotiohjelmaa :( mut on sentää kurja ilma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en mene oikee koskaa nii aikasi töihin etten ehtis sitä kattoon :D Kurjan ilman lisäksi mun kamera ei toimi. Nytkään ei ole mun päivä...

      Poista
  3. Toi on kyl ihana biisi! :D Kauheee ikävä Alisa!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niin kesäbiisi!!

      Hyvä keksintö teiltä, että nähtäis tällä viikolla porukalla jossain. Toi terassi vaan vähä pelottaa juhannuksen alkoholinlitkimisen jälkeen :D

      Poista