torstai 28. kesäkuuta 2012

Poems



Löysin mökiltä jostain kasasta mun vanhan runo/kiiltokuvakirjan, johon on mun sukulaiset ja ystävät kirjotelleet suloisia runoja mun lapsuuden aikana. Nämä runot ovat pyörineet mun mielessä jo viikon verran. Oon aika tyytyväinen myös, että muistin ottaa runokirjasta kuvia, koska en halua sen ikinä katoavan. Nyt kirjan kaikki tekstiä sisältävät sivut on tallennettuna netin ihmeelliseen maailmaan.

























Tämä nyt oli aika iso runonpläjäys, joten en muuta tekstiä oikeen viitsinytkään laittaa. Omasta mielestäni hauskimpina runoina jäi mieleen molemmat omani (kaksi viimeistä kuvaa), joista toisen olen joskus yrittänyt sotatakkin. Inhottavaa, kun lapsena on sotannut monta hauskaa juttua.

Mikä teidän mielestä oli paras runo?

8 kommenttia:

  1. ahahahah meikällä on ollu kans samanlaisilla kiiltokuvilla ja samanlaisilla runoilla täytetty vihkonen :D ei mitään hajua missähän se ois nytten enää.. nauroin tolle "alisalle....t: alisa" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon varmaan yrittänyt matkia muiden kirjoituksia :D Toi viimesen sivun MINÄITSE on myös aika hyvä :D

      Poista
  2. Siili söi viiliä koira söi siiliä kuka söi viiliä? Hahahahaaaa meinasin kuolla nauruun :D:D Tää oli ehdottomasti paras!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lauralla on ollut aikamoinen runoilija jo pienenä :D:D:D Toi on myös mun top kolmosessa.

      Poista
  3. Hei, mulla on kans ollu pienenä kirja jossa oli kiiltokuvia ja muut kirjotellu sinne runoja! Missäköhän se on... Rakastin niitä kiiltokuvia yli kaiken!

    ps. trullin hameen alle näkyy... härrrskiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ollut edes tajunnut tota, et sen hameen alle näkyy! Sinä olet härski.

      Kannattaa ettiä se omaki vihko, niin saa hyvät naurut :D

      Poista
  4. Hui, "loysin" tan sun blogin vasta nyt. Aika nopea sytytys siis.

    Aika vinhaa loytaa oma ja aiten "runo". No, eipa ole riimittely tuosta paljon kehittynyt. :D

    Laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sentään vasta vähän yli vuoden tätä kirjoitellut :D Tosin en ole viitsinyt paljon tätä jakaa ihmisille. Ne löytää, jotka on uteliaita ;)

      Poista