tiistai 29. toukokuuta 2012

just relax



Mulla on töistä päästyäni tapana vaihtaa vaatteet illaksi rennommiksi. Jos hyvin sattuu niin mulla saattaa olla päivän aikana kolme asukokonaisuutta päällä, kun on aamupäivä vaatteet, työvaatteet ja iltavaatteet. Asukuviin yleensä pääsevät joko päivä- tai työvaatteet, mutta eivät oikeen koskaan mun rentoilumeiningit. Illalla suosin collareita ja aloin tossa viime viikolla kaipaamaan illoiksi haaremihousuja, joten kävin hakemassa nekin varastosta talvisäilöstä käyttöä odottelemaan.


Iltakuteet näyttävät aika usein suurinpiirtein tolta yllä olevalta. Koitan useimmiten pistää jalkaan jotain mukavaa, kun kävelymatkaa mun luota poikaystävälle on jonkin verran. Mulla on paha tapa vetää collarit vyötärölle asti, vaikka se ei kauheen kivalta näytäkkään, mutta se on niin much more comfortable. En jotenkin osannut sanoa tota asiaa suomeksi :D Paita nyt näissä rentoiluvaatteissa vaihtelee, mä oon nyt lähiaikoina alkanut suosiin t-paitoja, koska mä oon saanut käsittämätöntä ihottumaa kainaloihini enkä halua esitellä sitä. Olisi kiva kun sen saisi keskikesäksi jotenkin taiottua pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti