sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Jättipanta



Sain joskus pari vuotta sitten töistä hiuspannan ja silloin käytin sitä lähes koko ajan, koska se sopi mun mielestä mun mustiin hiuksiin aivan mahtavasti. Mua ei haitannut ollenkaan, että se oli iso ja näyttävä, koska niin olin minäkin. Ihan blondina koitin laittaa kyseistä pantaa päähäni ja se näytti mun mielestä kauheelta! Nyt kun hiuksia on taas värjätty vähän tummempaan suuntaan niin uskaltauduin taas tunkemaan pannan päähäni ja sain siitä jopa pari kehua töissä. Yksi nainen kysyikin onko meillä hiuskoristeita myynnissä ja vieläkin löytyy yksi samanlainen panta valkoisena ja pari vieläkin isompaa härpäkettä.





En osannut pitää hiuksia enää auki ton pannan kanssa, koska se ei sulaudu hiuksiin niin nätisti kuin silloin joskus. Enkä osaa millään päättää onko tollanen hot or not. Menikö suuret pannat ja jutut muodista jo yli vuosi sitten vai jatkuuko se vielä... Kaupoissahan on pantoja vaikka kuinka, mutta en oikeen missään enää ole nähnyt noin suuria, ehkä tollasia käytetään enää vain jossain häissä. Mä kuitenkin ajoittain jatkan tolla ihmisten shokeeraamista niin kauan kun se pysyy lähes ehjänä (pojat vähän on repinyt siitä sulkia irti).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti