keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Feel good



Eilen löysin Lindexistä viime kesänä alesta ostetun feel good paitani poikaystäväni luota. Olin jo ehtinyt unohtaa koko rievun, mutta se tuli eteen todella hyvään saumaan, koska juuri sitä tarvitseva olo mulla oli jo edellisenä iltana. Huomasin päivän mittaan vain, että mustat liivit ei ehkä ollut se paras vaihtoehto ton alle, koska jossain valossa ne kuulsi nätisti läpi.


Olen suurinpiirtein siitä lähtien käyttänyt tota samaa takkia koko kesän ajan siitä lähtien kun sen ostin. Tossa hennesin tekonahkatakissa ainut vika on se, että hihat jäävät vähän liian lyhyiksi, mutta onneksi se ei kesällä hirveemmin haittaa. Miksi mulle on pitänyt kasvaa kaikkiin takkeihin ylipitkät kädet??? 


Värin käytöstä en kuitenkaan halunnut luopua ja punaisten silmälasien lisäksi tungin jalkaan Ed Hardyn tennarit ja kuvan oton jälkeen lisäsin vielä tasan saman punaiset sulkakorvikset kuin mitä silmälasinikin ovat. Jännä, että noi lasit on ollu mulla jo hetken aikaa, mutta vasta viimeviikolla ihmiset alkoi huomautteleen, että onko mulla uudet lasit.


Äiti oli ihana eilen ja vei mut syömään rosso expressiin. Sitten syötiinkin ja kunnolla ähkyyn asti! Äiti tarjos ruuat pullorahoilla, koska mä annan aika usein multa tulevat pullot äidille auton perään ja sitten viedään ne yhdessä ja tehdään jotain kivaa. Että tällästä tällä kertaa.

Tänään illalla piti olla luvassa mun luokkalaisten kanssa lähtö lavatansseihin, mutta se peruuntu, koska lopulta vain kaksi meistä olisi päässyt paikalle. Onneksi illan suunnitelmat ei ihan pilalle sentään mennyt, koska menen kaverin luokse maistelemaan uutta viiniä. Meidän lemppari pirskahtelevan Carlo Rossin myynti on lopetettu alkoista kokonaan, joten tänään koitetaan Lambruscon pirskahtelevuutta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti